Recepta na blok pisarski – od klasyków reklamy

Blok pisarski. Zawsze, gdy stykam się z tekstami klasyków reklamy, jakimi bez dwóch zdań są: Eugene Schwartz, Gary Halbert czy David Ogilvy, mówią oni, że nigdy nie czuli czegoś takiego jak “blok pisarski”. Dlaczego? […]

4 nawyki niezbędne, by porządnie pisać

4 nawyki niezbędne, by porządnie pisać, czyli czego o pisaniu uczy George Orwell.   […]

To robię, gdy szukam odpowiedzi na ważne pytanie

Gdy szukam odpowiedzi na ważne pytania, sięgam po klasyczne dzieła copywritingu. Tym razem po dzieło napisane w 1927 roku. Czy wiedzy z prawie stuletniej książki można wciąż wierzyć w dwudziestym pierwszym wieku? […]

Czym naprawdę jest reklama

Czym dla wielu jest reklama? A czym NAPRAWDĘ jest? Oddajmy głos jednemu z najskuteczniejszych copywriterów w historii. Claude Hopkins mówi tak: […]

Adama Nawałki sposób na nieskuteczne teksty reklamowe

Łatwo napisać dowolny tekst. Z marszu mogę podać Ci kilka sposobów jak w 5 minut zapełnić pustką kartkę słowami. Ale nawet najlepsza technika na szybkie pisanie nie uchroni Cię przed napisaniem kiepskiego tekstu, zwłaszcza gdy nie przestrzegasz pewnego kanonu pisania. Potwierdził to w ostatnich dniach Adam Nawałka swoim po mundialowym raportem. Wielu kibiców w Polsce [...]