Piszesz teksty reklamowe? Mam dla Ciebie złe wieści

Reklama powinna rozbrajać szczerością. Mam dla Ciebie złe wieści. […]

Warto przeczytać tę książkę?

David Ogilvy, człowiek okrzyknięty królem twórczej reklamy powiedział o niej: “Krótko mówiąc, książka Claude’a Hopkinsa Scientific Advertising odmieniła moje życie”. […]

Jak zacząć ofertę reklamową, by nie stracić uwagi czytelnika

Jedną z żelaznych zasad zaczynania oferty reklamowej podsuwa pod nos David Ogilvy. Na przykładzie reklamy turystyki zagranicznej. […]

Stara pisarska prawda – sprawdza się w copywritingu

Stara pisarska prawda mówi… …że gdy Tobie pisze Ci się ciężko, to czytelnik też traci apetyt na Twój tekst. A pisze Ci się ciężko, bo brakuje Ci pomysłu. Jeśli piszesz właśnie jakiś tekst i idzie Ci opornie, podpowiem Ci pewien chwyt pisarski, zwiększający Twoją szansę na napisanie genialnej reklamy. […]

Tego też brakuje Twoim reklamom?

Niewystarczająca ilość informacji w reklamie. […]