Eugene Schwartz, legenda copywritingu powiedział kiedyś, że copywriter musi być reżyserem ludzkich marzeń. Jak to zrobić? Musisz przestać pisać, a zacząć …

…Pokazywać 


Dokładnie tak. Amerykanie mówią „show don’t tell”. Przejdę do konkretów. Powiedzmy, że chcesz napisać, że jesteś bardzo zapracowanym, rozchwytywanym copywriterem.

 

PRZED:
Mam ostatnio mnóstwo zleceń.

 

PO:
Po uruchomieniu ostatniego kursu, moją skrzynkę mailową zalała fala nowych zleceń. Przez ostatnie 3 miesiące miałem tyle roboty, że prawie dzień w dzień padałem na łóżko kiedy poranne słońce świeciło tak mocno w monitor, że nie widziałem na nim ani jednej literki.

 

A jak napisać, że sposoby pisania, których uczysz są skuteczne?

 

PRZED:
Techniki sprzedaży, których uczę zwiększają sprzedaż moich klientów.

 

PO:
Po tym jak w ostatniej ofercie wykorzystałem tę technikę pisania nagłówków, klienci dzwonili bez przerwy z prośbą, by nauczyć ich tak pisać! Musiałem wyłączyć na weekend telefon.

 

Praca domowa. Pisząc swój kolejny tekst zastanów się jakie emocje chcesz wywołać w swoim czytelniku. O czym chcesz powiedzieć w ofercie, a potem zacznij myśleć w charakterze obrazów. Stań się reżyserem życia swoich klientów. Da się to wyćwiczyć.

Udostępnij na Facebooku!