Przeczytaj, ZANIM
zapytasz mnie o współpracę
zapytasz mnie o współpracę
Witaj, nazywam się Bartłomiej Krawczyk. Jestem Copywriterem Direct Response. To znaczy, że wszystkie teksty piszę z zastosowaniem zasad sztuki sprzedaży. Czy to powinno Cię zainteresować?
Tylko wtedy jeżeli chcesz większej sprzedaży, nowych klientów i przewagi nad konkurencją – w każdej formie. Bo pisane w ten sposób teksty nie są kreatywne, nie zabawiają i nie zdobywają nagród na festiwalach. Mają jeden cel – podnieść konwersję (sprzedaż, liczba zapytań, zapisów). I tym zajmuje się od kilku lat. Dlatego moja oferta różni się od innych.
Jeżeli Twoje dotychczasowe teksty promocyjne, e-maile, oferty nie dają Ci dużego wzrostu sprzedaży, to może czas skorzystać z copywritera – sprzedawcy?
Pisząc od kilku lat, wypracowałem metody pracy oparte na udowodnionych i przetestowanych zasadach marketingu bezpośredniego. To pozwala mi pisać teksty zwiększające częstotliwość zakupów przy minimalizowaniu ryzyka.
Cenię Twój czas, więc powiem Ci wprost, że jeżeli któryś z punktów poniżej opisuje Ciebie, to oznacza, że nie znajdziemy wspólnego języka.
Dla kogo NIE jest moja oferta?
- dla mających problem z terminowym opłacaniem faktur,
- dla chcących rozliczać się za znaki, słowa,
- dla nieceniących sobie czasu innych,
- dla osób, które nie chcą dać nic od siebie, wzamian licząc na cuda,
- dla osób, które nie chcą nic zmieniać,
- dla szukających kreatywnych tekstów,
- dla nieszukających copywritera – sprzedawcy.
Dla kogo JEST moja oferta?
Dla właścicieli firm, którzy…
- prowadzą działania marketingowe, ale nie przynoszą one im widocznego wzrostu sprzedaży,
- nie wiedzą, co pisać, by przekonać klientów do współpracy,
- nie wiedzą jak opisać w przekonujący do zakupu sposób, to czym zajmuje się ich firma,
- mają dobry produkt lub usługę, ale sprzedaż im nie idzie, przez co tracą czas, klientów i pieniądze,
- sami piszą teksty, ale nie wiedzą jak to robić dobrze.
Jeżeli spotkałeś się w przeszłości lub spotykasz się teraz, z którymś z podobnych wyzwań, to czytaj dalej.
Jak wygląda współpraca ze mną?
Proces tworzenia skutecznego tekstu marketingowego, który ma skłonić ludzi do zakupów, polega na bliskiej współpracy z copywriterem. Gdy mówię o bliskiej współpracy z copywriterem, mam na myśli to, że muszę poznać każdy detal Twojego produktu, usługi, wiedzieć wszystko o Twoim kliencie (to podstawa każdego słowa, którego użyje w tekście reklamującym Twój biznes) – dlatego na tym etapie współpraca jest niezbędna.
Lwia część mojej pracy to zebranie informacji (research), z których napisze tekst. Dlatego dobrzy copywriterzy tak wysoko wyceniają swój czas. Tak, współpraca ze mną kosztuje, ale jeśli Twoje zyski mogą wzrosnąć to w czym problem?
W czym Ci pomogę
Strony sprzedażowe – magnes na klientów. Z nimi zarabiasz szybciej, więcej i częściej. Jest haczyk! Trzeba wiedzieć jak je pisać, bo tu chodzi o sprzedaż, a nie robienie wrażenia.
E-maile – często wystarczy seria kilku automatycznych e-maili, by sprzedaż zaczęła rosnąć.
Inne teksty – fundamentem sprzedaży w Internecie i poza nim zawsze są słowa. Użyj odpowiednich, a klienci zaczną Ci płacić. Użyj nieodpowiednich, a nikt Ci nie zapłaci. Co wolisz? Napisz do mnie jeżeli potrzebujesz innego rodzaju tekstu dla swojego biznesu niż te wymienione wyżej.
„Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%”
Marcin Kądziołka
Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o. o.
Co teraz?
Zadzwoń: 516-063-324
Albo napisz. Wiadomość z poniższego formularza trafi od razu na moją skrzynkę.