Jak zacząć dowolny tekst, by czytelnik nie mógł się od niego oderwać?
W tym mini-poradniku przygotowałem 18 sprawdzonych metod, które pomogą Ci napisać świetny wstęp. Używam ich pisząc teksty dla siebie i na zlecenie, a teraz dzielę się nimi z Tobą. Czy są skuteczne?
Jedną z metod (numer 8) zastosowałem w pierwszych akapitach dwóch reklam. Efekt?
“Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%”. Marcin Kądziołka, Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o.o.
Aby uzyskać dostęp do pełnej wersji tego mini-poradnika za darmo wystarczy polubić na swojej tablicy ten wpis z mojego bloga, klikając w przycisk poniżej. Dziękuję!
Zaczynajmy!
1.HISTORIA:
Nigdy nie byłem mistrzem we wszystkim. Często byłem średniakiem. Najcenniejszej rzeczy w życiu nauczyłem się na studiach. Łapiąc się marnie płatnych prac, bo pieniądze trzeba jakoś zarabiać.
2.PYTANIE:
Czy kiedykolwiek żałowałeś, że nie ma jakiejś uniwersalnej metody na rozpoczęcie tekstu, po której czytelnik nie może oderwać się od Twojego tekstu i musi doczytać go do ostatniego słowa?
3.NIEZNANE FAKTY:
Około 1 kobieta po 40stce na 200 zna te fakty o bezpiecznym i zdrowym odchudzaniu.
4.CZYTELNIK NAPISAŁ DO MNIE:
Każdego dnia dostaję od moich czytelników pytanie: jak stworzyć wysoce dochodowy tekst reklamowy. Dziś odpowiem na to pytanie.
5.WYPOWIEDŹ AUTORYTETU:
“Jeśli chcesz zostać pisarzem, musisz dużo czytać i dużo pisać”. Tak odpowiedział Stephen King, pisarz którego książki rozeszły się w nakładzie przekraczającym 350 milionów egzemplarzy.
6.NAWIĄŻ DO DOMINUJĄCYCH MYŚLI CZYTELNIKA:
Super… kolejny artykuł jakiegoś “guru”, który chce mnie uczyć jak prowadzić firmę i zarobić milion, nie wiedząc NIC o problemach małych przedsiębiorców z Polski.
7.POKAŻ KORZYŚCI:
W tym artykule pokaże Ci 37 sposobów na to jak taniej pozyskiwać klientów, dzięki pisaniu krótkich, darmowych porad na swoim prywatnym fanpage’u.
8.WYWOŁAJ PROBLEM CZYTELNIKA:
Ciężko pracujesz budując pozycję eksperta w swojej branży: piszesz gościnne artykuły, prowadzisz bloga, udzielasz się na forach. Ale o klientów nie jest łatwo. Próbujesz pisać cold maile, a nawet robić zimne telefony, ale na maile nikt nie odpisuje a w słuchawce słyszysz “proszę do mnie więcej nie dzwonić”. Masz wrażenie, że próbowałeś już wszystkiego.
9.CIEKAWOSTKA:
Każdego tygodnia możesz tracić na wadze 2 kg, leżąc na kanapie przed telewizorem i jedząc ulubione potrawy.
10.STRESZCZENIE:
W tym artykule odkryjesz:
– jak uporać się z …
– jak zwiększyć …
– jak zmniejszyć …
– PLUS … jak zwiększyć …
11.JEŚLI CHCESZ… TO…:
Jeśli chcesz skrócić czas pisania artykułów na swojego bloga – dzięki opanowaniu potwierdzonych technik pisania…
Jeśli chcesz zwielokrotnić zyski z prowadzenia swojego bloga…
… ten artykuł może być najważniejszym artykułem jaki kiedykolwiek czytałeś.
12.JAKBY TO BYŁO:
Jak wyglądałyby Twoje zarobki, gdyby to klienci sami przychodzili do Ciebie i ciągle polecali Cię innym?
13.WYZWANIE:
Czy potrafisz w 5 minut napisać fenomenalny, sprzedażowy e-mail do swojej listy, który da Ci 5.000 złotych jeszcze tego samego dnia? Jeśli nie, ten artykuł jest dla Ciebie.
14.DOWÓD:
W Internecie znajdziesz mnóstwo artykułów uczących jak pisać e-maile do newslettera. Ale jak napisać e-mail sprzedażowy, który nie tylko poinformuje o nowym wpisie na blogu, ale zarobi kilka tysięcy złotych? Dzięki tej 7 stopniowej formule, to możliwe dla każdego. Oto dowód.
15.OSTATECZNA ODPOWIEDŹ:
Czy i Ty szukasz sposobu na łatwe zrzucenie chociaż kilku zbędnych kilogramów? Pewnie patrzysz na zdjęcia szczupłych modelek i wysportowanych mężczyzn, czytasz o ścisłych dietach, regularnych ćwiczeniach, a potem patrzysz na siebie i już wiesz, że może być ciężko. A gdybym Ci pokazał jak tracą na wadze modelki z Hollywood, które muszą szybko schudnąć do nowej roli? I dokładnie pokazał jak TY możesz zrobić to samo? Przeczytaj ten artykuł, w nim masz odpowiedź.
16.HISTORIA KLIENTA:
Janek, mimo iż prowadzi firmę zatrudniającą 127 osób, nie miał zielonego pojęcia o e-mail marketingu. Dziś pisze codzienne, krótkie e-maile, wysyła je do swojej listy i zarabia w ten sposób rocznie 300.000 złotych! A na pisanie poświęca nie więcej niż 15 minut dziennie… Jak robić to samo? Wyjaśniam w tym artykule.
17.KIM JESTEM:
Od 10 lat piszę teksty reklamowe dla siebie i na zlecenie dla klientów. Łącznie zarobiły one dla mnie ponad 2 miliony złotych. Teraz czytając ten artykuł możesz zdobyć całą moją copywriterską wiedzę. Zapraszam.
18.KLUCZOWY ELEMENT:
Praktycznie każdy kto zaczyna przygodę z e-mail marketingiem popełnia ten błąd. W efekcie traci mnóstwo czasu, pieniędzy przez co nigdy nie osiąga założonych przez siebie celów. Jak możesz łatwo uniknąć tego błędu niszczącego po cichu Twoje starania i biznes?
To na tyle. Za każdym razem pisząc wstęp, wróć do tego artykułu i przejrzyj każdy z tych 18 sposobów. Czytaj je i wybierz jedną z metod, która będzie pasowała do Twojego tematu, produktu, usługi.
Powodzenia!
PS Interesujący wstęp to tylko jeden z elementów dobrego tekstu. Jest jeszcze mnóstwo innych, które trzeba opanować by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe.
Leave A Comment