Jak zacząć dowolny tekst, by czytelnik nie mógł się od niego oderwać?

W tym mini-poradniku przygotowałem 18 sprawdzonych metod, które pomogą Ci napisać świetny wstęp. Używam ich pisząc teksty dla siebie i na zlecenie, a teraz dzielę się nimi z Tobą.  Czy są skuteczne?

Jedną z metod (numer 8) zastosowałem w pierwszych akapitach dwóch reklam.  Efekt?

“Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%”. Marcin Kądziołka, Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o.o.

Aby uzyskać dostęp do pełnej wersji tego mini-poradnika za darmo wystarczy polubić na swojej tablicy ten wpis z mojego bloga, klikając w przycisk poniżej. Dziękuję!

Zaczynajmy!

1.HISTORIA:

Nigdy nie byłem mistrzem we wszystkim. Często byłem średniakiem. Najcenniejszej rzeczy w życiu nauczyłem się na studiach. Łapiąc się marnie płatnych prac, bo pieniądze trzeba jakoś zarabiać.

2.PYTANIE:

Czy kiedykolwiek żałowałeś, że nie ma jakiejś uniwersalnej metody na rozpoczęcie tekstu, po której czytelnik nie może oderwać się od Twojego tekstu i musi doczytać go do ostatniego słowa?  

3.NIEZNANE FAKTY:

Około 1 kobieta po 40stce na 200 zna te fakty o bezpiecznym i zdrowym odchudzaniu.

4.CZYTELNIK NAPISAŁ DO MNIE:

Każdego dnia dostaję od moich czytelników pytanie: jak stworzyć wysoce dochodowy tekst reklamowy. Dziś odpowiem na to pytanie.

5.WYPOWIEDŹ AUTORYTETU:

“Jeśli chcesz zostać pisarzem, musisz dużo czytać i dużo pisać”. Tak odpowiedział Stephen King, pisarz którego książki rozeszły się w nakładzie przekraczającym 350 milionów egzemplarzy.

6.NAWIĄŻ DO DOMINUJĄCYCH MYŚLI CZYTELNIKA:

Super… kolejny artykuł jakiegoś “guru”, który chce mnie uczyć jak prowadzić firmę i zarobić milion, nie wiedząc NIC o problemach małych przedsiębiorców z Polski.

7.POKAŻ KORZYŚCI:

W tym artykule pokaże Ci 37 sposobów na to jak taniej pozyskiwać klientów, dzięki pisaniu krótkich, darmowych porad na swoim prywatnym fanpage’u.

8.WYWOŁAJ PROBLEM CZYTELNIKA:

Ciężko pracujesz budując pozycję eksperta w swojej branży: piszesz gościnne artykuły, prowadzisz bloga, udzielasz się na forach. Ale o klientów nie jest łatwo. Próbujesz pisać cold maile, a nawet robić zimne telefony, ale na maile nikt nie odpisuje a w słuchawce słyszysz “proszę do mnie więcej nie dzwonić”. Masz wrażenie, że próbowałeś już wszystkiego.

9.CIEKAWOSTKA:

Każdego tygodnia możesz tracić na wadze 2 kg, leżąc na kanapie przed telewizorem i jedząc ulubione potrawy.

10.STRESZCZENIE:

W tym artykule odkryjesz:

– jak uporać się z …

– jak zwiększyć …

– jak zmniejszyć …

– PLUS … jak zwiększyć …

11.JEŚLI CHCESZ… TO…:

Jeśli chcesz skrócić czas pisania artykułów na swojego bloga – dzięki opanowaniu potwierdzonych technik pisania…

Jeśli chcesz zwielokrotnić zyski z prowadzenia swojego bloga…

… ten artykuł może być najważniejszym artykułem jaki kiedykolwiek czytałeś.

12.JAKBY TO BYŁO:

Jak wyglądałyby Twoje zarobki, gdyby to klienci sami przychodzili do Ciebie i ciągle polecali Cię innym?  

13.WYZWANIE:

Czy potrafisz w 5 minut napisać fenomenalny, sprzedażowy e-mail do swojej listy, który da Ci 5.000 złotych jeszcze tego samego dnia? Jeśli nie, ten artykuł jest dla Ciebie.

14.DOWÓD:

W Internecie znajdziesz mnóstwo artykułów uczących jak pisać e-maile do newslettera. Ale jak napisać e-mail sprzedażowy, który nie tylko poinformuje o nowym wpisie na blogu, ale zarobi kilka tysięcy złotych? Dzięki tej 7 stopniowej formule, to możliwe dla każdego. Oto dowód.

15.OSTATECZNA ODPOWIEDŹ:

Czy i Ty szukasz sposobu na łatwe zrzucenie chociaż kilku zbędnych kilogramów? Pewnie patrzysz na zdjęcia szczupłych modelek i wysportowanych mężczyzn, czytasz o ścisłych dietach, regularnych ćwiczeniach, a potem patrzysz na siebie i już wiesz, że może być ciężko. A gdybym Ci pokazał jak tracą na wadze modelki z Hollywood, które muszą szybko schudnąć do nowej roli? I dokładnie pokazał jak TY możesz zrobić to samo? Przeczytaj ten artykuł, w nim masz odpowiedź.

16.HISTORIA KLIENTA:

Janek, mimo iż prowadzi firmę zatrudniającą 127 osób, nie miał zielonego pojęcia o e-mail marketingu. Dziś pisze codzienne, krótkie e-maile, wysyła je do swojej listy i zarabia w ten sposób rocznie 300.000 złotych! A na pisanie poświęca nie więcej niż 15 minut dziennie… Jak robić to samo? Wyjaśniam w tym artykule.

17.KIM JESTEM:

Od 10 lat piszę teksty reklamowe dla siebie i na zlecenie dla klientów. Łącznie zarobiły one dla mnie ponad 2 miliony złotych. Teraz czytając ten artykuł możesz zdobyć całą moją copywriterską wiedzę. Zapraszam.

18.KLUCZOWY ELEMENT:

Praktycznie każdy kto zaczyna przygodę z e-mail marketingiem popełnia ten błąd. W efekcie traci mnóstwo czasu, pieniędzy przez co nigdy nie osiąga założonych przez siebie celów. Jak możesz łatwo uniknąć tego błędu niszczącego po cichu Twoje starania i biznes?

To na tyle.  Za każdym razem pisząc wstęp, wróć do tego artykułu i przejrzyj każdy z tych 18 sposobów. Czytaj je i wybierz jedną z metod, która będzie pasowała do Twojego tematu, produktu, usługi.

Powodzenia!

PS Interesujący wstęp to tylko jeden z elementów dobrego tekstu. Jest jeszcze mnóstwo innych, które trzeba opanować by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe.

 

 

Udostępnij na Facebooku!