Każdego dnia mnóstwo firm na własne życzenie odsyła swoich klientów do konkurencji.

Ich strony główne dają impuls, by jak najszybciej je opuścić.

Najskuteczniejsze teksty, to te pisane do jednej, konkretnej osoby. Ten, kto błyskawicznie odpowie na pytania klienta wygrywa.

Czy strona z tekstem „Nasza firma działa w branży od 15 lat… ” jest w stanie rywalizować z tą, po której przeczytaniu czytelnik powie „tak, to są moje uczucia, widzę w tym siebie, to jest do mnie”?

Drugiej opcji bliżej do sprzedaży.

Pisz do jednej osoby. Usiądź obok niej. Pisz tak jakbyście rozmawiali. Pisz do niej prostym językiem. Mów, o tym, co interesuje Twojego klienta, a będziesz miło zaskoczony rezultatami. To takie proste.

Przejrzyj swój tekst i sprawdź ile nawiązań masz w nim do jego obecnej sytuacji, do tego gdzie chce być, do jego emocji, nawet to jak go nazywasz, lub jak Ty nazywasz sam siebie – to wszystko ma znaczenie w tym, czy utożsami się z Twoim tekstem i w efekcie czy kupi.

Powiedzmy, że piszesz do młodego copywritera, który narzeka, że jego teksty słabo sprzedają i nie ma zleceń.

Możesz zacząć np. tak:

Zdarza Ci się czasami napisać tekst, który w ogóle nie sprzedaje?

Jesteś teraz w takim miejscu, że napisanie tekstu sprzedażowego, który pchnie klientów do zakupu stanowi dla Ciebie barierę nie do przejścia, a chcesz żeby Twój copywriterski biznes ruszył z kopyta mocno do przodu?

Jeżeli tak, to ten darmowy raport odpowiada na Twoją najpilniejszą potrzebę – pokazuje jak zdobyć regularne zlecenia i jak stworzyć tekst, który z zyskiem sprzeda każdy produkt.

Co w nim jest takiego wyjątkowego i dlaczego rozdaje go za darmo?

I kontunuujesz.

Cześć. Nazywam się Bartek Krawczyk. Jestem autorem tego bloga.

Copywriter, autor tego bloga. Chcesz mnie o coś zapytać lub zlecić napisanie tekstu? Tu zrobisz to najszybciej >>

Szukasz copywritera? Kliknij tutaj.

Udostępnij na Facebooku!