WSPÓŁPRACA

Przeczytaj, zanim napiszesz do mnie z pytaniem.

           Ile kosztuje tekst? Jaki mam cennik? Jak wygląda współpraca?

Jedni copywriterzy rozliczają się za znaki, inni za roboczogodziny. Ja nie mam sztywnego cennika, a każdy tekst wyceniam inaczej.

Pisanie samo w sobie to czubek góry lodowej. Ryszard Kapuściński powiedział kiedyś, że żeby napisać jedną stronę tekstu, potrzebuje przeczytać sto stron. I tak właśnie pracuje zawodowy copywriter.

Zanim położę palce na klawiaturze, przeglądam oferty konkurencji, szukam informacji na własną rękę fora, blogi, książki. Muszę odkryć emocjonalne, racjonalne powody zakupu. Jeśli sprzedaje książkę, czytam ją kilka razy, by znać ją lepiej niż autor. 

Myślę jakim argumentem zacząć, jakim skończyć i wiele, wiele więcej. Tyle pracy trzeba zrobić, a ostatecznie widać tylko słowa na stronie internetowej, które przecież napisać może każdy.  

Proces tworzenia skutecznego tekstu marketingowego, polega na bliskiej współpracy z copywriterem. Gdy mówię o bliskiej współpracy z copywriterem, mam na myśli to, że muszę poznać każdy detal Twojego produktu, usługi, wiedzieć wszystko o Twoim kliencie (to podstawa każdego słowa, którego użyje w tekście reklamującym Twój biznes) – dlatego na tym etapie współpraca jest niezbędna. 

Lwia część mojej pracy to zebranie informacji (research), z których napisze tekst. Dlatego dobrzy copywriterzy tak wysoko wyceniają swój czas. Tak, współpraca ze mną kosztuje, ale jeśli Twoje zyski mogą wzrosnąć to w czym problem?

Zdaje sobie sprawę z tego, że moje usługi nie są tanie i ciągle stają się droższe, a ja wcale nie będę poświęcał na nie więcej czasu niż robię to teraz, ponieważ „im dłużej się błądzi, tym krótsze odkrywa się drogi” – chociażby samego procesu pisania, co przyspiesza pracę.  

Z ręką na sercu mówię, że cena, którą Ci przedstawię jest bardzo uczciwa. Zanim napiszesz do mnie, sprawdź ile osób dziennie odwiedza Twoją stronę. 10, 20, 100, 10 000? Celem tekstu jest sprzedawać, więc strona wypełniona sprzedażowym tekstem to sprzedawca. Znajdziesz dobrego, skutecznego sprzedawcę, który dzień w dzień rozmawiał będzie z taką liczbą potencjalnych klientów za 100, 500, 2 000 złotych miesięcznie? 

Jeżeli Twoje teksty promocyjne, e-maile, oferty nie dają Ci dużego wzrostu sprzedaży, to może czas skorzystać z copywritera – sprzedawcy? Napisz do mnie. Umówimy się na niezobowiązującą rozmowę telefoniczną. W ten sposób dowiemy się, czy nadajemy na tych samych falach i czy możemy ze sobą współpracować. 

Wyślij mi wiadomość, wszystko omówimy przez telefon. Umówimy się na niezobowiązującą rozmowę telefoniczną. W ten sposób dowiemy się, czy nadajemy na tych samych falach i czy możemy ze sobą współpracować.

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Twoje pytanie

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnym z realizacją odpowiedzi na zadane zapytanie, opisanej w Polityce prywatności