POBIERZ BEZPŁATNY PORADNIK:

44 szybkie rozwiązania dające wyższą skuteczność tekstów reklamowych

W tej krótkiej, bezpłatnej publikacji zawarłem 44 sprawdzone rozwiązania, dające wyższą skuteczność tekstów reklamowych. Znajdziesz w niej wyłącznie sprawdzone wskazówki, które sam stosuję pisząc teksty dla siebie i moich klientów. Przetestuj je, powinny podnieść skuteczność tekstów, które publikujesz w Internecie – od krótkich postów na Facebooku, e-maili po długie listy sprzedażowe.

WPISZ SWÓJ ADRES E-MAIL W FORMULARZU POWYŻEJ I ODBIERZ PORADNIK ZE WSKAZÓWKAMI:

 

  • Prosty model pisania tekstu, który pomoże Ci szybko ułożyć z luźnych notatek gotowy tekst
  • Jeden z najprostszych sposobów na polepszenie skuteczności swoich reklam – nie związany z pisaniem
  • Prawdopodobnie najszybszy sposób, by nauczyć się pisać świetne reklamy
  • Sztuczka “pozycjonerska”, dzięki której w mig wiesz o czym pisać
  • Użyj tego w swoim tekście, a ludzie poczują ulgę i kupią chętnie Twój produkt
  • Jak podzielić pracę nad tekstem, by szybciej go skończyć
  • Co zrobić, by klient zaczął postrzegać cenę Twojego produktu jako bardzo korzystną – nawet jeżeli jest duża
  • Nikt nie uwierzy w Twoje obietnice, nawet jeżeli będą prawdziwe, gdy zabraknie im TEGO
  • Co Gary Halbert robił ZAWSZE zanim zaczął pisać tekst
  • Sposób w jaki David Ogilvy napisał słynny nagłówek do reklamy Rolls-Royce’a
  • Czujesz pisarski blok? Zrób to, a pozbędziesz się widoku białej kartki
  • Jak zacząć pisać tekst reklamowy? Ten sposób potwierdza i rekomenduje wielu bezkonkurencyjnych copywriterów
  • Jak napisać wezwanie do działania, którego klient nie zignoruje?
  • Pisarska porada od Johna Caplesa. Idealna dla osób, którym pisanie reklam przychodzi z trudem
  • Co musisz wiedzieć o swoim potencjalnym kliencie, by napisać tekst, który przekona go do zakupu
  • I wiele więcej…

Ten poradnik i newsletter z bezpłatnymi poradami na Twoją skrzynkę są Twoje, gdy wpiszesz swój adres e-mail w formularzu poniżej. 

O WSPÓŁPRACY ZE MNĄ:

marcin-kadziolka-okragle-zdjecie-1

Marcin Kądziołka, Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o.o.

„Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%”