POBIERZ BEZPŁATNY PORADNIK:
44 szybkie rozwiązania dające wyższą skuteczność tekstów reklamowych
W tej krótkiej, bezpłatnej publikacji zawarłem 44 sprawdzone rozwiązania, dające wyższą skuteczność tekstów reklamowych. Znajdziesz w niej wyłącznie sprawdzone wskazówki, które sam stosuję pisząc teksty dla siebie i moich klientów. Przetestuj je, powinny podnieść skuteczność tekstów, które publikujesz w Internecie – od krótkich postów na Facebooku, e-maili po długie listy sprzedażowe.
WPISZ SWÓJ ADRES E-MAIL
Dziękuję!
Sprawdź swoją skrzynkę e-mail, by dokończyć proces zapisu na listę i odbierz poradnik.
WPISZ SWÓJ ADRES E-MAIL W FORMULARZU POWYŻEJ I ODBIERZ PORADNIK ZE WSKAZÓWKAMI:
- Prosty model pisania tekstu, który pomoże Ci szybko ułożyć z luźnych notatek gotowy tekst
- Jeden z najprostszych sposobów na polepszenie skuteczności swoich reklam – nie związany z pisaniem
- Prawdopodobnie najszybszy sposób, by nauczyć się pisać świetne reklamy
- Sztuczka “pozycjonerska”, dzięki której w mig wiesz o czym pisać
- Użyj tego w swoim tekście, a ludzie poczują ulgę i kupią chętnie Twój produkt
- Jak podzielić pracę nad tekstem, by szybciej go skończyć
- Co zrobić, by klient zaczął postrzegać cenę Twojego produktu jako bardzo korzystną – nawet jeżeli jest duża
- Nikt nie uwierzy w Twoje obietnice, nawet jeżeli będą prawdziwe, gdy zabraknie im TEGO
- Co Gary Halbert robił ZAWSZE zanim zaczął pisać tekst
- Sposób w jaki David Ogilvy napisał słynny nagłówek do reklamy Rolls-Royce’a
- Czujesz pisarski blok? Zrób to, a pozbędziesz się widoku białej kartki
- Jak zacząć pisać tekst reklamowy? Ten sposób potwierdza i rekomenduje wielu bezkonkurencyjnych copywriterów
- Jak napisać wezwanie do działania, którego klient nie zignoruje?
- Pisarska porada od Johna Caplesa. Idealna dla osób, którym pisanie reklam przychodzi z trudem
- Co musisz wiedzieć o swoim potencjalnym kliencie, by napisać tekst, który przekona go do zakupu
- I wiele więcej…
Ten poradnik i newsletter z bezpłatnymi poradami na Twoją skrzynkę są Twoje, gdy wpiszesz swój adres e-mail w formularzu poniżej.
WPISZ SWÓJ ADRES E-MAIL
Dziękuję!
Sprawdź swoją skrzynkę e-mail, by dokończyć proces zapisu na listę i odbierz poradnik.
O WSPÓŁPRACY ZE MNĄ:
Marcin Kądziołka, Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o.o.
„Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%”