“Nie twierdzę, że uroczy, pomysłowy i ciepły tekst nie jest w stanie sprzedać produktu.

Chcę tylko powiedzieć, że widziałem tysiące uroczych i pomysłowych kampanii, którym się to nie udało.

Załóżmy, że jesteś producentem.

Twoja reklama nie sprawdza się i sprzedaż produktu spada.

A od poziomu sprzedaży zależy przecież Twoja przyszłość, przyszłość Twojej rodziny i rodzin pracowników.

Załóżmy więc, że przychodzisz do tego biura i rozmawiasz ze mną, siadasz na tym tu krześle.

A teraz pomyśl, czego ode mnie chcesz?

Eleganckiego tekstu? Arcydzieła? Błyskotek, które copywriterzy oprawią sobie w ramki? Czy też chcesz zobaczyć, jak ta cholerna krzywa sprzedaży przestaje opadać i zaczyna iść w górę?”.

Rooser Reeves.

Udostępnij na Facebooku!