W ciągu następnych dwóch minut mam zamiar pokazać Ci jedno pytanie.

Dzięki niemu Twój klient zacznie patrzeć na Twój produkt jak na wybawienie. A to sprawi, że zapragnie go jeszcze mocniej.

Znajomość tego pytania może uczynić Twoje teksty ultraskutecznymi.

Wiem, wiem to brzmi na początku niewiarygodnie, ale spójrz na następującą historię:

Było lato 2015.

Ból pleców budził mnie noc w noc.

Po “wstaniu” z łóżka ledwo szedłem do łazienki. Potrzebowałem dobrych kilkanastu minut, żeby plecy obudziły się razem ze mną.

Kilkanaście godzin dziennie przed komputerem robi swoje.

Poszedłem do specjalnej poradni bólu pleców.

Młoda Pani tak mnie wymasowała, rozciągnęła, że po kilku minutach czułem jakbym odzyskał nowe plecy. Dostałem zestaw codziennych ćwiczeń i poszedłem do domu.

Ćwiczenia wiele nie dały, ból powrócił po kilku dniach.

W tym roku, w marcu nadszedł przełom, po którym ból pleców ustąpił całkowicie – mimo, że nadal piszę kilka, kilkanaście godzin dziennie.

Wszystko dzięki filmikowi z YouTuba, na który trafiłem przez przypadek. Facet pokazał skąd tak naprawde bierze się ból w odcinku lędźwiowym.

Chodziło o jeden tylko ruch, który powtarzany regularnie usuwa ten ból. Wreszcie zobaczyłem PRAWDZIWĄ przyczynę tego problemu.

Postanowiłem tego spróbować…

Już po minucie odczułem ogromną ulgę. I ten stan utrzymuje się do dziś.

Ten facet nie napisał świetnego copy, które mnie przekonało. Nie miał “gadane”, jak to wielu uważa, że trzeba mieć do sprzedawania. Nic z tych rzeczy.

Dał mi informację, której długo szukałem. Pokazał prawdziwą przyczynę mojego problemu i dał rozwiązanie.

Wcześniej próbowałem mnóstwa rozwiązań – gorszych, lepszych, ale wszystko zmieniło się gdy zrozumiałem całą istotę problemu. I wtedy było wielkie WOOOW!

Chcesz większej sprzedaży? Pokaż, co jest tak naprawdę przyczyną problemów Twojego klienta. Dzięki Twojej odpowiedzi klient przestaje błądzić w poszukiwaniu chwilowej ulgi, bo na wyciągnięcie ręki ma ostateczne rozwiązanie swoich bolączek.

W moim mini podręczniku opisuje 44 prawdziwe przyczyny braku skuteczności Twoich tekstów reklamowych. Każde z nich to ostateczny lek, a nie chwilowe uśmierzenie bólu.

POBIERZ DARMOWY MINI-PODRĘCZNIK >>>

Udostępnij na Facebooku!