Jeżeli tłuczesz za grosze nudne teksty SEO, to dam Ci schemat na dowolny tekst, dla dowolnej branży. Cudo!

 

Szkielet zostaje taki sam, a Ty tylko zmieniasz branże. I wierz mi, że większość klientów będzie zadowolonych z Twojej pracy. Oni nie widzą różnicy. Oni mają tekst, Ty zarabiasz. I jest ok. Biznes się kręci.

 

Schemat:

 

Jesteśmy firmą, która działa w branży meblarskiej. Od 20 lat specjalizujemy się w wykonywaniu mebli na wymiar. Dbamy o jakość naszych usług. Naszym klientom dostarczamy nowoczesne rozwiązania w branży meblarskiej.

 

Miałem kiedyś taką rozmowę:

 

„Wie Pan Panie Bartku, na tę chwilę poprawienie tego tekstu to nie jest dla mnie „must have”. Zdaję sobie sprawę, że jest tam dużo do poprawy. Ale w przyszłości się tym zajmiemy”.

 

Już nie ma tej strony. Zamknął firmę? Zmienił branżę? Wrócił na etat? Nie wiem, coś chyba poszło nie tak.

 

Właściciele biznesów sami często nie wiedzą, co sprzedają. Powtórzę jeszcze raz. Właściciele biznesów sami często nie wiedzą, co sprzedają. Mało tego. Nie wiedzą, jakie problemy rozwiązuje ich produkt. Kto jest ich klientem docelowym? „No jak to kto? Ten, który kupuje?”

 

??!!

 

Tak, dobrze słyszysz. Przed napisaniem tekstu wysyłam swoim klientom brief, w którym proszę ich o odpowiedzi na pytania o ich biznes. Rezultat często jest taki, że po przeczytaniu odpowiedzi nie wiem, co sprzedają. Muszę pisać e-maila z wyjaśnieniem, albo chwycić za telefon i zadzwonić.

 

Jeżeli masz na stronie tekst, który nie jest sztywną i niezmienną koncepcją to zyskujesz przewagę i możliwości. Jakie?

 

Twoi TOP klienci widzą w Tobie eksperta, doradcę i partnera. Możesz być sobą, opowiedzieć własną historię, w ogóle nie sprzedawać, a oni nie będą czuć, że cokolwiek im proponujesz. A mimo, to będą kupować u Ciebie i to nie za małe pieniądze. Taka jest potęga wyróżnienia się.

 

PS to ukryta zmienna dzięki której Twoja oferta nie będzie brzmiała jak beznamiętny, wypruty z emocji głos, który klepie wykuty na blachę tekst. Spójrz na słowa, które masz na stronie. Mówisz takimi samymi do swojego klienta na spotkaniu?

 

Ten defekt z dnia na dzień postępuje. Na szczęście da się go wyleczyć. Pytanie tylko czy chcesz dziś coś z tym zrobić? Wyjść z sideł generalizacji.  Bo możesz >>

 

===

Bartek Krawczyk
kontakt@bartekkrawczyk.pl

 

Udostępnij na Facebooku!