Kim jestem? I dlaczego powinieneś mi zaufać?

Wszystko, co piszę ma jeden cel. 

Podnieść konwersję (sprzedaż, liczbę zapytań, zapisów). Dlatego moja oferta tak bardzo różni się od innych. 

Tylko tym zajmuję się od kilku lat. 

Przez ten czas wypracowałem metody pisania oparte na udowodnionych i przetestowanych regułach marketingu bezpośredniego. 

To pozwala pisać mi teksty zwiększające zyski przy minimalizowaniu ryzyka i kosztów. 

Proces tworzenia skutecznego tekstu marketingowego polega na bliskiej współpracy z copywriterem. 

Zanim położę palce na klawiaturze, poznaję Twój produkt na wylot, by znać go lepiej niż Ty. 

Poznaję Twojego klienta i dotychczasowe oferty konkurencji. 

To podstawa każdego słowa, którego użyję w ostatecznym tekście. 

Wszystko po to, by odkryć emocjonalne i racjonalne powody do zakupu, którym nie oprą się Twoi klienci, nawet jeżeli Cię nie znają. 

Wiele z tych informacji już znasz, to dlatego bliska współpraca jest niezbędna. 

Ok, powiedzmy sobie szczerze – jeśli doczytałeś do tego momentu, to jesteś choć trochę zainteresowany. 

Kliknij w przycisk poniżej i zobacz, jak piszę. 

Jeżeli przeczytałeś to i czujesz, że jest Ci ze mną i moim podejściem po drodze, to chętnie porozmawiam o Twoim projekcie. Wypełnij formularz poniżej i umów się ze mną na krótką 30 minutową rozmowę telefoniczną. 

kontakt[małpa]bartekkrawczyk.pl

To krótka rozmowa, podczas której zadam Ci kilka pytań, by dowiedzieć się czy pasujemy do siebie.

Dlaczego możesz mi zaufać?

Przeczytaj opinie moich klientów. W ich sprzedaży zmieniło się naprawdę wiele. 
Zobacz, co mówią o współpracy ze mną. 

„Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%”

„Bartek stworzył dla nas serię trzech maili sprzedażowych do jednej z książek. Grupą do której wysyłaliśmy maile były osoby, które pobrały darmowy fragment książki. Konwersja sprzedażowa wyniosła – 5,71%. Polecam usługi Bartka, jako doświadczonego copywritera. 

Marcin Kądziołka
, Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o.o.

„Współpracowałem z niejednym copywriterem. Bartka wyróżnia to, że jest copywriterem – sprzedawcą. Pisze oferty skupione na wzroście konwersji – zapytań, zapisów, zamówień.” 

Grzegorz Mogilewski, blog.mogilewski.pl

W Kaizendo zajmujemy się optymalizowaniem procesów i redukcją kosztów. To usługa dość trudna w komunikacji. Zaprosiliśmy Bartka, by wykonał audyt naszej strony www, ponieważ czuliśmy, że nie realizuje ona zakładanych celów.

Bartek zadał nam szereg pytań, rozmawiał z nami o naszych celach i specyfice branży. W krótkim czasie mieliśmy wrażenie, że rozmawiamy z naszym potencjalnym klientem – Bartek świetnie wczuł się w jego rolę. Dlatego przekazany przez niego audyt strony, niezwykle trafnie wypunktował jej niedoskonałości. Właściwie to nie zostawił na niej suchej nitki.

Choć spostrzeżenia i rekomendacje były dla nas bolesne, nie mogliśmy się z nimi nie zgodzić. Raport był konkretny, podawał jasne uzasadnienia i wyjaśniał, w którą stronę powinniśmy zmodyfikować zarówno treść jak i logikę strony. 

Bartek posiada niezwykłą umiejętność zrozumienia specyfiki i potrzeb, połączoną z wnikliwością i umiejętnością wytłumaczenia wniosków. Każda złotówka wydana na audyt zwróciła nam się w lepszej konwersji i pełniejszym zrozumieniu naszych usług przez klientów.

Emil Osiewicz
Ekspert Kaizen, Prezes Zarządu, www.kaizendo.pl

Regularnie czytam blog Bartka i bardzo go sobie cenię. Jestem przedsiębiorcą, właścicielem kilku sklepów internetowych. Sam nie zamieram pisać tekstów sprzedażowych, ale chcę mieć ogólną wiedzę o tym, jak takie teksty powinny wyglądać, po to, aby potrafić ocenić teksty pisane przez inne osoby na potrzeby moich sklepów. Bartka posty są krótkie i treściwe, co mi bardzo odpowiada.

Paweł Polcyn, Prezes Oflo sp. z o.o. (drukuj24.pl, strefafiltrow.pl)

Praca z Bartkiem to sama przyjemność.  Ma świetnie opracowany proces zbierania informacji o przedmiocie do opisania (produkt, marka, wydarzenie itp.), więc praca posuwa się do przodu w przewidywalnym i szybkim tempie. Dostarczone materiały są świetnej jakości i co najważniejsze – perswazyjne. Gorąco polecam Bartka i jego copywriterskie umiejętności.

Tomasz Ciosek, CEO i co-owner, Pracownia Synergii

Zwróciłem się do Bartka o pomoc w poprawieniu ofert jednego ze swoich produktów. Poprosiłem go o audyt i spojrzenie fachowym okiem. Porady, jakie otrzymałem były jak strzał z otwartej dłoni prosto w twarz! Bartek otworzył mi oczy i to bardzo mocno. Dokładnie wskazał fragmenty oferty, które mają być poprawione i podpowiedział m.in. jakich konstrukcji zdań użyć. Myślę, że ten audyt uratował sprzedaż w kampanii, nad którą razem pracowaliśmy.

Paweł Kępa, Marketer internetowy, bloger, www.pawelkepa.pl 

Bartek wiedział o co pytać, by wyciągnąć ze mnie maksimum informacji na temat oferowanych przeze mnie usług oraz branży, w której działam. Stworzony przez Bartka tekst nie tylko przedstawia ofertę ale— co może i ważniejsze — zawiera również odpowiedzi na mogące zrodzić się u odbiorcy ewentualne pytania i wątpliwości. Całość jest dobrze skomponowana, bardzo zwięzła, bez zbędnych wodotrysków. Sama współpraca przebiegła bardzo sprawnie, wszystko odbyło się zgodnie z przedstawionym na początku planem działań. Szczerze polecam.

Marcin Matusiak, www.matusiakstudio.pl 

Współpracowałem z Bartkiem przy tworzeniu tekstów na moją stronę internetową. Myślałem, że z pozoru łatwe zadanie udźwignę samodzielnie, jednak szybko poległem, a współpraca z Bartkiem tylko potwierdziła, że każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie i szkoda czasu (i pieniędzy), żeby uczyć się na własnych błędach. Teksty, które napisał dla mnie są dokładnie takie jakich potrzebowałem. Serdecznie polecam współpracę z Bartkiem. 

Jakub Łuszczyk, www.jakubluszczyk.pl

Masz fenomenalny produkt i chcesz zwiększyć jego sprzedaż?

Jeśli tak, to chętnie o tym z Tobą porozmawiam. 

Wypełnij formularz poniżej i umów się ze mną na krótką 30 minutową rozmowę telefoniczną. 

kontakt[małpa]bartekkrawczyk.pl

To krótka rozmowa, podczas której zadam Ci kilka pytań, by dowiedzieć się, czy pasujemy do siebie.