Według NASA za 18 dni uderzy w Ziemię ogromna asteroida.

Jedyną szansą na ocalenie Ziemi jest zniszczenie asteroidy. Jak?

Poprzez wwiercenie się do jej wnętrza i włożenie tam silnych ładunków wybuchowych.

To tylko fabuła filmu Armageddon. Oglądałeś?

W jednej z kultowych scen Harry (Bruce Willis) i AJ (Ben Affleck) zjeżdżają windą na powierzchnię asteroidy, by uzbroić ładunki wybuchowe.

Po wyjściu z windy Harry wrzuca AJa z powrotem do niej.

AJ: nie możesz mi tego zrobić! To moja praca!

Harry: zajmij się teraz moją małą dziewczynką (córka). To Twoja praca.

Harry wypełnia zadanie, ginie, ale ratuje ludzkość.

Słyszałeś kiedyś, to zdanie, że ludzie kupują emocjonalnie, a logiki używają, by usprawiedliwić swoje decyzje?

Niektórzy mówią nawet, że logika, to tylko 10% naszych decyzji. Ale często właśnie te 10% blokuje skutecznie przed zakupem.

Klient czyta taką ofertę, niby wszystko fajnie, ale coś mu nie do końca pasuje, kręci nosem. I pędzi z prędkością asteroidy, by wyjść z Twojej strony. Koniec sprzedaży! Katastrofa.

Można temu zapobiec. Chcesz klucz do większej sprzedaży i mniejszej liczby takich katastrof?

No to pomyśl o swoim kliencie jak o tej pędzącej asteroidzie.

Musisz wwiercić się do jej wnętrza, poznać budowę, strukturę, by zidentyfikować słabe punkty, w których możesz założyć swoje “ładunki wybuchowe”. I wysadzić w powietrze jego “logiczne” obiekcje przed zakupem.

Jak to zrobić?

Zrób z niego bohatera. Zobacz, Harry zginął dla wyższego celu. Dla córki, wnuka, ludzkości.

A dla jakiego wyższego dobra klient może kupić Twój produkt?

Może przykład?

Zobacz jak w egoistycznej niszy związanej z podrywaniem kobiet, jeden z copywriterów zgrabnie usprawiedliwił KONIECZNOŚĆ podrywania!

Wytłumaczył, że podrywanie kobiet to, tak naprawdę uwalnianie ich od tych wszystkich namolnych dupków, którymi one nie są zainteresowane. Już nie będą musiały się z nimi umawiać! Właśnie uratowałeś ludzkość. A przynajmniej ładniejszą jej część. Jesteś bohaterem!

Widzisz jakie to proste?

Znajdź tylko jakąś wyższą wartość, dla której Twój klient poświęci się, a pokonasz tym jego logiczną barierę przed zakupem Twojego produktu.

Więcej takich wskazówek w darmowym podręczniku, który pobierzesz z linku poniżej.

Jeżeli nie chcesz pobrać go dla siebie, to pomyśl o swojej rodzinie, dzieciach, najbliższych. Wiedza, która tam jest, (jeżeli ją wykorzystasz) da Ci pieniądze, potrzebne do ochrony swoich najbliższych.  

Pieniądze dla Twoich bliskich >>>

Udostępnij na Facebooku!