1907 rok. Johnstown w Pensylwanii. W lidze Trzech Stanów karierę rozpoczyna młody baseballista. Ma wielkie marzenie. Pragnie stać się najlepszym graczem. Nie byle jakim. Najlepszym.

 

Pewnego dnia wzywa go do swojego gabinetu trener drużyny. Siadają naprzeciwko siebie.

 

„Wylatujesz” – mówi trener.

 

????

 

Co w tej chwili dziać musi się w głowie młodego człowieka, który podporządkowuje całe swoje życie wielkiemu marzeniu? A teraz słyszy, że wylatuje, z drużyny? W kilka sekund jego marzenie staje się pobojowiskiem.

 

„Ciągasz się po boisku jak weteran, który gra w piłkę od 20 lat.” – mówi trener.

 

„Dlaczego wylatuje z drużyny?”

„Jesteś leniwy”.

 

Zebrał się w sobie, by wyznać trenerowi całą prawdę:

 

  • „Tu nie chodzi o lenistwo. Boje się tak bardzo i jestem tak zdenerwowany, że chcę ukryć swój strach przed tłumem, a zwłaszcza przed innymi zawodnikami z mojej drużyny.”
  • „To właśnie Cię hamuje. Cokolwiek będziesz robił po odejściu stąd, obudź się, na litość boską i włóż w pracę trochę entuzjazmu!”

 

Opuścił drużynę, ale obiecał sobie, że teraz we wszystko, co będzie robić włoży mnóstwo entuzjazmu.

 

Trafił do jeszcze gorszej dziury. Pieniądze, otoczenie i poziom ligi nie pomagały w realizacji danej sobie obietnicy.

 

Jego płaca ze 175 dolarów tygodniowo spadła do 25 dolarów. Wyobrażasz to sobie? To tak jakbyś z dnia na dzień przestał zarabiać 1750 zł, a musiał tyrać za 250 złotych.

 

Po pierwszych meczach media nazwały go „beczką entuzjazmu”. W ciągu tych 10 dni jego zarobki wzrosły o 700%. Z 25 dolarów tygodniowo do 185 dolarów! Co zrobił?

 

Spotęgował swój entuzjazm, pokonał strach i zaczął zarabiać pieniądze jakich nigdy wcześniej nie widział na oczy.

 

Dlaczego Ci o tym mówię?

 

Bo być może nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele takich ukrytych przełączników konwersji możesz uruchomić na swojej stronie. Takich, które łatwo wydobyć i pokazać. Tak jak ten młody człowiek. Przez tych 10 dni nie nauczył się niczego nowego o baseballu, wprowadził tylko jedną zmianę. Wtłoczył do swoich żył entuzjazm.

 

Wiele z tych przełączników możesz umieścić w swojej ofercie, emailu, reklamie i patrzeć jak zwiększają konwersję o kilka, kilkadziesiąt czy kilkaset procent. Tak jak zarobki tego młodziaka.

 

Napisałem kiedyś ebooka, w którym pokazałem kilkanaście zmian, które wprowadziłem do pewnej oferty. Sprzedaż wzrosła o prawie 300%. Kilkanaście prostych zmian w tekście i sprzedaż wskakuje na 3 razy wyższy poziom.

 

I każda oferta, która słabo sprzedaje ma coś takiego. Zabaw się w detektywa. Zadaj odpowiednie pytania. Rób własne śledztwo i gdy już zbierzesz mnóstwo materiału dowodowego (co ja nazywam faktami) będzie za Tobą pierwszy krok do skutecznej oferty. To jeden z tych przełączników. Jest ich cała masa. Często wystarczy uruchomić tylko jeden, by zwiększyć sprzedaż.

 

PS Na audycie copywriterskim pokażę Ci w 60 minut ukryte przełączniki konwersji, które do tej pory hamowały Twoją sprzedaż. Wprowadzasz je na stronę i budzisz konwersję. Przez tę godzinę pokazuję jak spotęgować konwersję na Twojej stronie, żeby oferta zaczęła zarabiać pieniądze. Zobacz, czy to dla Ciebie >>

 

===

Bartek Krawczyk
kontakt@bartekkrawczyk.pl

 

Udostępnij na Facebooku!