Jeśli sprzedajesz w Internecie i sam piszesz teksty, to brak umiejętności sprzedaży tekstem pozbawia Cię każdego dnia dużego dochodu.

W tym artykule pokaże Ci co zrobić, by wreszcie zacząć pisać reklamy dla swoich produktów, które przynoszą Ci pieniądze. Ale na początek mały eksperyment.

Kiedy odpowiada Ci się łatwiej? Gdy słyszysz: “proszę opowiedzieć coś o sobie”, czy gdy ktoś pyta “jak masz na imię?”.

Ten z pozoru niepoważny eksperyment stwierdza fakt znany najskuteczniejszym copywriterom. Fakt o ludziach, który świetnie działa przy pisaniu tekstów.

Lepszy sposób “pisania”

Widzisz, łatwiej odpowiadać nam ludziom na konkretne pytania niż ogólne stwierdzenia. Dlaczego więc by nie przestać pisać tekstu reklamowego, a po prostu odpowiadać na kolejne pytania? Pytania klienta.

No dobrze, ale jakie pytania zadaje klient? Skąd mam to wiedzieć?

No właśnie, na początku nie musisz tego wiedzieć. Wystarczy, te pytania “pożyczyć”.

Zobacz jak ja to robię. Na przykład mam teraz w drugiej zakładce swojej przeglądarki reklamę. Wybieram z niej teraz trzy przypadkowe zdania:

1.Dzięki tej strategii moja firma w zeszłym roku urosła o 200%.

2.To odkrycie zdrowotne zostało już przebadane na 3 milionach osób.

3.Dostajesz za darmo książkę, która kosztuje 59,00 zł.

Każde z tych zdań, daje pewien konkret, informację, istotną dla czytelnika. Zasada jest prosta: na im więcej ważnych dla Twojego klienta pytań odpowiesz w przekonujący sposób, tym Twój tekst będzie skuteczniejszy. Proste, prawda?

A jakie pytania, kryją się pod trzema zdaniami z góry?


1.Jakich efektów mogę się spodziewać?

2.Czy ktoś przede mną już korzystał z tego rozwiązania?

3.Co dostanę? Jaką to ma wartość? Czy dostanę coś za darmo?

To bardzo łatwy sposób pisania skutecznych tekstów sprzedażowych. Nie ma siły żebyś jeszcze dziś nie miał przed sobą listy kilkudziesięciu pytań, które sprawiają, że tekst pisze się sam.

Gdy odpowiadasz na pytania, znika blok pisarski, bo zwyczajnie bierzesz do ręki listę pytań, odpowiadasz na każde, a na koniec redagujesz i składasz tekst.

“Pisząc” w ten sposób szybko zauważysz, że teksty najlepszych reklam, to odpowiedzi wciąż na te same pytania, które zadaje sobie Twój klient.

Powodzenia!

 

 

Udostępnij na Facebooku!