Jeżeli zastanawiasz się jak przekonująco pisać i…

– ciągle czujesz niezadowolenie ze swoich tekstów.

– uważasz, że nie potrafisz przekazać swoich myśli na papierze.

– nie wiesz jak napisać zdanie, które zainteresuje czytelnika.

– jak pisać zdania, po przeczytaniu których ludzie będą chcieli oddać Ci swoje pieniądze.

– chcesz mieć łatwość pisania tekstów reklamowych.

To pokażę Ci w tym artykule jedną technikę, która pomoże Ci pisać w przekonujący sposób i uwolni drzemiący w Tobie potencjał do bycia copywriterem.

Czytaj dalej, bo dowiesz się jak przekazać myśl, żeby ludzie czytający Twoje teksty nie mogli jej odrzucić. Jak to zrobić? Wszystko stanie się dla Ciebie jasne, gdy zdasz sobie sprawę z tego, że…

Swoje oferty piszesz TYLKO na 50%

I nie chodzi o to, że się nie starasz. Chodzi o to jak konstruujesz swoje zdania sprzedażowe. Sposobów pisania jest całe mnóstwo. Ale gdy zaczniesz analizować najlepsze teksty reklamowe to zauważysz pewien schemat. Gdy już go poznasz i zrozumiesz, zauważysz jak łatwo podnieść siłę przekonywania pisanych przez siebie tekstów.

Osobiście odkryłem ten sposób, gdy kilka lat temu dzień w dzień ręcznie przepisywałem teksty reklamowe takich copywriterów jak Halbert, Sugarman czy Schwartz.

Gdy już nauczysz się pisać zdania w ten nowy dla siebie sposób zaczniesz pisać zdania, które odmalowują pełny obraz korzyści. Dzięki temu klient zaczyna widzieć wyraźnie co mu dajesz do ręki. Jaka wartość stoi za zakupem. A Ty w jednym prostym zdaniu zawierasz wszystko co ważne. Gdy nauczysz się pisać w ten sposób, Twoje zdania już nigdy nie będą dla Ciebie rozczarowaniem.

Jak przekonująco pisać. Twoje zdania. Mocno sprzedażowe

Zauważyłem, że wiele świetnych zdań, pod których wpływem zdecydowałem się na zakup pokazują dwie strony medalu. Żeby nie popaść w długie i skomplikowane tłumaczenie, zobrazuję to przykładami:

Jak przekonująco pisać? Te techniki pisania krótkich tekstów sprzedażowych są tak silne, że osoba, która nigdy wcześniej nie pisała reklam, dzięki nim sprzedała całe osiedle domków jednorodzinnych.

Jak dopasować się do najlepiej płacących klientów, by nie uciekali przed Tobą ze strony tylko pisali do Ciebie e-maile i dzwonili, ponieważ już teraz chcą od Ciebie kupować.  

3 rzeczy, które musi zrobić każdy klient, by kupić Twój produkt – jak poprowadzić go za rękę, szybko do zakupu, zamiast namawiać go nachalnie by kupił teraz.

A teraz zauważ jak brzmiałyby te zdania, gdyby “uciąć” je w połowie.

Jak przekonująco pisać? Te techniki pisania krótkich tekstów sprzedażowych są silne.

Jak dopasować się do najlepiej płacących klientów.

3 rzeczy, które musi zrobić każdy klient, by kupić Twój produkt.

Widzisz to? Przyznasz chyba, że czegoś im brakuje.

Jeżeli zdanie ucina się w połowie, brakuje mu siły sprzedażowej.

Pełne, silne zdanie budujesz na zasadzie pokazywania dwóch stron. Dzięki temu czytając te zdania, masz wrażenie że one są pełne. Czytając je czujesz, że opowiedziana jest w nich cała historia. Uderzasz z dwóch stron.

Ten sposób pisania silnych zdań sprzedażowych jest prosty i niesamowicie skuteczny

A gdy już zaczniesz tak pisać czas na kolejny krok – pomoże Ci w tym darmowy poradnik copywritingu z 44 pomysłami na wyższą skuteczność tekstów reklamowych.  

Umieściłem w nim wyłącznie sprawdzone sposoby na wzrost konwersji. Używam ich pisząc teksty dla siebie i moich klientów.

Nie wiem z jakimi przeciwnościami zmagasz się pisząc swoje teksty, ale jest ogromne prawdopodobieństwo, że rozwiązanie chociaż jednego z tych problemów masz w tym poradniku.

Brzmi wspaniale?

To świetnie, kliknij w grafikę poniżej i pobierz na swój dysk ten darmowy poradnik.

Po przerobieniu tego krótkiego i treściwego poradnika nagle odkryjesz, że pisanie świetnych reklam już nie musi być poza Twoim zasięgiem.

Pobierz poradnik i zobacz jak przekonująco pisać teksty reklamowe.

Udostępnij na Facebooku!