Reklama powinna rozbrajać szczerością.

Mam dla Ciebie złe wieści.

Jeżeli Twoim celem jest pisanie reklam, by uzyskać poklask, potencjalni klienci będą Cię ignorować. Owszem, możesz tak pisać, ale na nie wiele Ci się to zda.

Żeby nie być gołosłownym, zobacz co mówi na ten temat Claude Hopkins – ojciec naukowego podejścia do pisania reklam.

“Błyskotliwy styl pisania nie ma miejsca w reklamie.

Specyficzny styl odciąga uwagę od tematu. Każdy widoczny wysiłek, żeby tylko sprzedać, wytwarza równy sobie opór.

Zdolność perswazji wzbudza strach przed nadmiernym podporządkowaniem.

Wszystko, co sugeruje jakikolwiek wysiłek w celu dokonania sprzedaży z innych powodów niż zalety produktu i chęć przysłużenia się klientowi, jest fatalne”.

Stąd wniosek jest prosty – przedstaw “sprawę” w kategoriach interesów czytelnika i zrób to w prostych, uczciwych słowach.

Powodzenia!

Udostępnij na Facebooku!