Im więcej czytasz, tym bardziej brakuje Ci czasu na pisanie.

Dzień w dzień od 2 tygodni ćwiczę pewną cenną marketingową umiejętność. To tylko 2 tygodnie, ale już zauważam mocne efekty.

Nie ma dnia żeby w Internecie nie pojawiały się nowe materiały o copywritingu. O sprzedaży.

Większość piszących teksty jest ciągle na haju. Informacyjnym haju. Pragnie każdego dnia mieć dostęp do nowych technik. Skaczą z kwiatka na kwiatek, zamiast skupić się na jednej, i trenować ją. Puszczają się z pierwszą lepszą techniką, która wyda im się atrakcyjna.

Możesz pisać dobrze sprzedające teksty nie mając wcale dużego doświadczenia. Jak to możliwe?

Wszystko sprowadza się do wybrania kilku elementów i doskonalenia ich.

Pamiętam jednego z moich pierwszych, większych klientów. Miałem mało czasu na oddanie tekstu.

Skupiłem się na kilku elementach oferty i zadziałało. I działa do dziś. Dzięki temu napisałem tekst, który sprzedawał prawie 3 razy lepiej niż jego poprzednik.

Kiedyś wróciłem do tego tekstu i zacząłem go studiować. Wyciągnąłem z niego 17 elementów, które później doskonaliłem w kolejnych ofertach. Spisałem je do darmowego raportu, który udostępniam pod tym linkiem

Dodałem do niego gotowy zestaw 71 pytań, które bardzo pomagają napisać skuteczny tekst, zwłaszcza gdy masz mało czasu. Dzięki nim zawsze będziesz miał przed oczami, to co jest ważne dla Twojego klienta.

Wiedza nie ma znaczenia, jeżeli nie wprowadzasz jej do działania. Bez codziennego pisania staniesz się filozofem, nie sprzedawcą. Nigdy nie stworzysz skutecznego tekstu siedząc z nosem w książce.

Cześć. Nazywam się Bartek Krawczyk. Jestem autorem tego bloga.

Copywriter, autor tego bloga. Chcesz mnie o coś zapytać lub zlecić napisanie tekstu? Tu zrobisz to najszybciej >>

Szukasz copywritera? Kliknij tutaj.

Udostępnij na Facebooku!