Tak, to prawda.

Nie potrzebujesz copywriterskich zdolności, by więcej sprzedawać. Ba! To, co sprzedajesz nie musi mieć przełomowych funkcji. No proszę, same dobre wiadomości! Jest jeszcze jakaś?

Tak, chyba najlepsza. Pokaże Ci na ciekawym przykładzie jak już od jutra wprowadzić do swojego biznesu zmiany dające przewagę nad konkurencją. A jeżeli Ci się to spodoba, to mam dla Ciebie jeszcze więcej przykładów. Chcesz?

Jest takie powiedzenie. W drodze na szczyt ważniejsze jest czego musisz się oduczyć, a nie nauczyć.

Marketing to siedlisko mitów. Każdy w coś wierzy, często ślepo.

Pierwszy mit przez duże M: ludzie mówią, „nie potrafię pisać”. Ja studiowałem geografię, z wypracowań dostawałem dwóje, tróje i zaczynam zdanie do Ja. Gdyby moja polonistka dowiedziała się, że zarabiam pisaniem dostałaby zawału. Olej to.

Ja nie bardzo lubię pisać. Ale kocham poprawiać i redagować, to co napisałem. Nawet David Ogilvy – jeden z najlepszych copywriterów w historii, pisał, że jest leniwym copywriterem, ale świetnym redaktorem.

W co jeszcze wierzysz?

Że musisz mieć najlepszy na świecie produkt? Ludzie nie chcą najlepszych produktów. Chcą najlepszych produktów dla siebie. Jak sprawić, że Twój produkt zyska w oczach kupującego? Wystarczy opis. Powiedzmy, że piszesz do copywritera, który chce szybko nauczyć się pisać dobrze klikalne reklamy AdWords. Możesz napisać tak:

47 stronnicowy raport o tym jak pisać konwertujące reklamy AdWords + 50 szablonów najskuteczniejszych reklam – dla początkujących copywriterów, którzy nie mają czasu na naukę, bo muszą od jutra zacząć sprzedawać.

Szukaj w obecnej sytuacji swojego klienta, tego, co go „ciśnie”, czegoś co do tej pory było dla niego niemożliwe i daj mu to.

Jest jeszcze coś, w co ludzie mocno wierzą. Wielu uważa, że ludzie wezmą wszystko, co jest za darmo.

Internet zalewają darmowe newslettery, raporty i prezenty. Jest tego mnóstwo, a mimo to ludzie nie ściągają ich! Hej! Przecież to jest za darmo! Dlaczego strony mające na celu zachęcić do ściągnięcia takiego raportu mają skuteczność tylko kilku, kilkunastu procent?

Mam dla Ciebie coś, co sięga znacznie głebiej niż marketingowe mity i w przeciwieństwie do nich działa! Daje Ci technikę, która działała 100 lat temu, działa teraz i za 100 lat też będzie działała. Gdy już ją opanujesz, a nie potrzebujesz do tego, żadnych wybitnych umiejętności, to za każdym razem będziesz zwiększał sprzedaż. Zaraz pokaże Ci jak to zrobić. Jak dokonać szybkich zmian w swoim biznesie i mieć efekty w postaci nowych klientów już na drugi dzień. Chcesz?

Co da Ci metoda, którą Ci za chwile przedstawie?

– zwiększasz optycznie wartość swojego produktu,

– piszesz tylko o tym, co interesuje Twojego klienta,

– nie musisz umieć pisać. Jesteś w stanie od ręki stworzyć tekst, który będzie dobrze sprzedawał – niczego nie musisz wymyślać,

– dowolną informację o swoim kliencie w prosty sposób zmieniasz na kuszącą obietnicę.

Jak to zrobić krok po kroku:

Są 2 sposoby. Pierwszy, to burza mózgów. Ustaw budzik na 30 minut i zacznij wypisywać wszystko, co przychodzi Ci do głowy na temat swojego klienta. Wyrzuć wszystko, co siedzi w Twojej głowie. Drugi sposób, bardziej uporządkowany. Stwórz kategorie mówiące o Twoim kliencie, na przykład: problemy, pragnienia, potrzeby, przekonania i emocje. Przy każdej kategorii wypisz 5 przykładów.

Zostańmy przy przykładzie młodego copywritera, który chce nauczyć się pisać reklamy AdWords.

Problem: muszę napisać serię dobrze sprzedających reklam AdWords, bo chce zrobić na szefie dobre wrażenie – ale nigdy nie pisałem reklamy AdWords i nie bardzo się na tym znam, ale nie chcę wyjść przed szefem na amatora.

Pragnienie: chciałbym żeby szef przyszedł do mnie i zaczał mnie chwalić za skuteczność moich reklam, żebym dostał podwyżkę i żeby ludzie zaczeli uważać mnie za specjalistę od pisanie reklam AdWords, pytali mnie czy to co napisali bedzie dobre.

Przekonanie: trzeba mieć duże doświadczenie żeby pisać dobrze sprzedające reklamy adwords, nie ma co się oszukiwać takiemu amatorowi jak ja sie nie uda, na pewno musi być jakiś szybki sposób dla leniwych albo zbiór dobrych praktyk tworzenia reklam adwordsowych.

Emocje: (jakie odczuwa teraz, jakich nie chce odczuwać, jakie chce czuć w przyszłości). czuje teraz strach, niepewność, bo cholera nie chce żeby wyszło, że nie znam sie na pisaniu reklam adwords nie chce żeby wyszły słabe wyniki i że wtedy wyjdzie na jaw że nic nie potrafię że się na tym nie znam.

Teraz przejdźmy do działania. Trzeba przetransformować informacje o naszym kliencie na soczyste obietnice:

  1. DLA POCZĄTKUJĄCYCH! Jak napisać w godzinę serie świetnie klikalnych reklam AdWords – nawet jeżeli nigdy wcześniej nie napisałeś żadnej,
  2. 17 najskuteczniejszych reklam AdWords dla leniwych!!! Kopiuj do woli – szablony, które zarobiły już 2 367 834 mln dolarów! Działają w każdej branży, bo oparte są na pewnym mechanizmie, o którym mało kto mówi,
  3. 5 piekielnie skutecznych szablonów, reklam AdWords, które zawsze zapewniają znakomitą klikalność w każdej branży. Skorzystaj jeżeli potrzebujesz nagle podnieść sprzedaż.

To proste. Czy teraz widzisz jakie to daje Ci możliwości?

Chcesz więcej?

Przejrzałem mnóstwo ofert sprzedażowych i zebrałem w jedno miejsce 26 technik tworzenia takich właśnie zdań. To co Ci pokazałem powyżej to tylko czubek góry lodowej, ale bardzo dobry starter. Wykorzystaj go, przeredaguj swoją ofertę i obserwuj sprzedaż.

To co mam dla Ciebie jest wersją rozszeżoną. Daje jeszcze większe możliwości.

Jeżeli chcesz pobrać rozszeżony zestaw, zostaw mi swój adres e-mail, żebym wiedział, gdzie mam go wysłać.

 

Cześć. Nazywam się Bartek Krawczyk. Jestem autorem tego bloga.

Copywriter, autor tego bloga. Chcesz mnie o coś zapytać lub zlecić napisanie tekstu? Tu zrobisz to najszybciej >>

Szukasz copywritera? Kliknij tutaj.

Udostępnij na Facebooku!