Codziennie analizuję listy sprzedażowe najlepszych copywriterów.

Wczoraj przyszedł czas na Joe Sugarmana i jego reklamę okularów BluBlocker. Często do niej wracam – sprzedała 20 000 000 par okularów.

Zobacz jak Sugarman buduje wartość produktu bez pisania o nim (fragment zaznaczony żółtym kolorem).

 

Sugarman mówi o swoim przyjacielu – Lenie. Zauważ, że nie pisze on o swoim przyjacielu, jakimś przyjacielu, podaje jego dokładne imię. Podawanie dokładnych informacji to jedna z technik zwiększania wiarygodności reklamy.

Dalej pisze, że Len ma “oko do dobrych produktów”. Daje to podświadomie przekaz, że Len już nie raz znalazł produkt, który okazał się strzałem w dziesiątkę.

Spójrz teraz ile traci tekst, gdy nie ma w nim zdania o Lenie, gdyby akapit zaczynał się od słów “One day my friend called…”

Mam nadzieję, że widzisz już, że suche przedstawienie informacji to za mało, by zrobić duże wrażenie na czytelniku.

Teraz Twoja kolej. Zapisz 5 ważnych argumentów sprzedażowych przekonujących do skorzystania z Twojego produktu. Zanim je pokażesz, zastanów się co napisać, by czytelnik w trakcie czytania o nich widział w nich jeszcze większą wartość.

To może być na przykład opinia Twojego klienta, historia powstania produktu. Możliwości masz wiele.

Powodzenia!

 

 

Udostępnij na Facebooku!