W Internecie znajdziesz mnóstwo porad jak pisać.

Sposób, który Ci pokaże jest prosty i każdy może go z łatwością użyć.

Ma jeszcze jedną ważną zaletę – dodaje do Twoich słów poczucie pewności, bezpieczeństwa i buduje aurę zaufania do Ciebie. A po co to?

Widzisz, ludzie zazwyczaj nie kupują z trzech powodów – bo nie mają na to pieniędzy, bo nie potrzebują tego, bo nie ufają, są sceptyczni.

Spójrz – rynek zalewają szkolenia o tym, jak zarobić więcej pieniędzy. Kto z nas nie chce więcej pieniędzy?

Więc, co pierwszy powód bronienia się przed zakupem usunięty. Chcesz, potrzebujesz więcej pieniędzy.

Większość tych produktów jest tania, często darmowa. Więc stać Cię na niego. Druga bariera przed zakupem usunięta.

Ale mimo to nie kupujesz, dlaczego?

Bo zaczynasz zadawać sobie pytania:

Kim jest ten facet? Autor kursu. Nie znam go.

Dlaczego tak genialny produkt sprzedaje tak tanio? Gdzie jest haczyk?

Gdzie on chce mnie tu przekręcić?

Eeee pewnie to jakieś oszustwo.

Próbowałeś kiedyś wpisywać w wyszukiwarce jakieś znane nazwisko lub nazwę produktu?

Google często podsuwa Ci podpowiedź “oszust”.  

Wniosek? Bez zaufania ludzie nie kupują.

Będąc małym dzieckiem nie nawidziłem wizyt u dentysty.

Specyficzny zapach, spływająca ślina do gardła, brzdękanie narzędzi. Nie wiedziałem nigdy czego się spodziewać.

Aż będąc dorosłym wylądowałem na fotelu dentysty mającego inne zwyczaje niż Ci z mojego dzieciństwa.  

Gdy coś mogło zaboleć, mówił mi o tym wcześniej.

Pokazywał, co bierze do ręki i co zaraz będzie robił.

Odpowiadał na wszystkie moje pytania.

Siedząc u niego na fotelu wiedziałem, że nic mi nie grozi. Mogłem czuć się swobodnie. Bezpieczny i wyluzowany.

Kilka dni temu pisałem Ci, że Leo Burnett prowadził zeszyt.

Zapisywał w nim słowa, zdania, zwroty charakterystyczne dla zwykłych ludzkich, codziennych rozmów.

Dziś polecam Ci założyć drugi zeszyt.

Zapisuj w nim słowa, zdania, zwroty, które budują zaufanie.

Takie słowa to na przykład: siła, pewność, trwałość, bezpieczeństwo.

Dzięki nim Twój tekst nabiera wiarygodności. Zobacz na prostym przykładzie.

PIERWSZE ZDANIE: Jestem Tomasz. Kup ten produkt, a pokaże Ci jak zostać świetnie zarabiającym copywriterem.

DRUGIE ZDANIE: W 2012 roku napisałem krótki, rzetelny poradnik, na bazie mojego 20 letniego doświadczenia, o tym, jak stać się bogatym copywriterem i dobrze żyć z regularnych zleceń. Poradnik w 3 dni stał się bestsellerem i sprzedał się w 97 259 liczbie egzemplarzy. Pełen jest on wielokrotnie naukowo potwierdzanych testów…. [i dopiero teraz mówisz, co chcesz powiedzieć].

Które z tych zdań, budzi w Tobie większe zaufanie?

Zacznij używać w swoich tekstach słów, podkreślających to, że mówisz prawdę, a szybko okaże się, że wraz ze wzrostem wiarygodności konwersja też poszybuje w górę.  

Takich słów, zdań, fraz jest mnóstwo. 10 przykładowych, które możesz dowolnie przerabiać, wypisałem w darmowym pliku PDF. Pobierz go, klikając w link poniżej.

 

Udostępnij na Facebooku!