“Nie oba­wiam się ko­goś, kto tre­nuje 10000 kop­nięć, ale te­go, który 10000 ra­zy tre­nował jed­no kopnięcie.” Co wspólnego z copywritingiem ma to zdanie Bruce’a Lee?

Widzisz, copywriter, zwłaszcza początkujący łatwo wpada w pułapki. Jakie na przykład? Choćby poszukiwania idealnego szablonu tekstu. Taki copywriter chwyta się raz jednego szablonu, raz innego. Ciężko mu dogodzić. Dziś szuka tego, który uprości i przyspieszy jego pracę. Jutro potrzebuje bardziej rozbudowanego, by nie ominąć żadnego ważnego szczegółu.

Brzmi znajomo?

Wiesz czego na serio potrzebujesz, by rozpędzić swoją karierę copywritera? Działania. Musisz dużo pisać. A mówiąc jeszcze konkretniej – kończyć dużo tekstów i publikować je lub wysyłać klientom.

Zadanie dla Ciebie na najbliższe 30 dni. Znajdź jeden szablon. Tylko jeden. Napisz według niego 30 tekstów reklamowych. A jeżeli jeszcze nie masz szablonu, znajdziesz go tutaj >>

Nie komplikuj sobie pracy. Weź TYLKO jeden szablon. Tak, będzie Cię kusiło, by poszukać innego szablonu, uciec w poszukiwania, ale rób swoje – trzymaj się swojego schematu. Copywriterzy, których podziwiasz piszą świetne teksty, ale nie stało się to z dnia na dzień. Zaufaj procesowi.

Jesteś tym, co trenujesz

Nie bądź tym, który trenuje 10000 rodzajów kopnięć. Nie bądź tym, który zna 10000 szablonów pisania skutecznych tekstów, ale w życiu nie dokończył ani jednej reklamy. Napisz 10000 tekstów według jednego szablonu. Wtedy staniesz się naprawdę skutecznym copywriterem, a tym nigdy nie brakuje dobrze płatnych zleceń. Zacznij tu gdzie jesteś, z tym co masz, a efekty pojawią się same. Ale zacznij.

To tak proste, że copywriterzy zawsze będą to utrudniać. Tak, na początku nie będzie wychodziło. Twoje teksty będą niezdarne. Nikt nie będzie kupował. Ludzie po kilku sekundach będą wychodzić ze strony. Weź swój szablon, usiądź i zacznij pisać. W tej robocie tylko pisanie gwarantuje efekty.

Jeszcze tu jesteś? Bierz się do pracy i daj znać po napisaniu 30 reklam co u Ciebie. Powodzenia!

 

 

Udostępnij na Facebooku!