Kolejna, szósta już część cyklu “copywriting w praktyce”, w którym pokazuję jak można ulepszyć teksty opisujące produkty i usługi. Dziś opisuję usługę naprawy komputerów.

Jak zwykle zaznaczam, że nie jest to ostateczna wersja tekstu, a jedynie pierwszy szkic, który nakreśla pewną ideę.

 

—POCZĄTEK NOWEGO OPISU—

Twój laptop właśnie przestał działać? Awaria blokuje Ci pracę? A Ty masz rozgrzebane, niezapisane projekty, które musisz wysłać do klienta za 2 dni? W szafie leży tylko stary, zawirusowany laptop, na którym Word włącza się 10 minut. Bez sprawnego laptopa i dostępu do projektów, nie dokończysz na czas zleceń – żegnajcie pieniądze! Co robić?

Wygląda na to, że ledwo co założyłeś firmę, a już szykuje Ci się kolejny wydatek. Oddać laptopa do serwisu, na dzień, może dwa? Czy stracić zaufanie kilku klientów, a wraz z nim przyszłe zlecenia? Możesz pozwolić sobie na taki start nowej firmy?

Szukałeś kiedyś serwisu komputerowego? Najpierw się tam dodzwoń – powodzenia! Na ich stronach internetowych napisane jak wół, dużymi literami, że numer telefonu aktywny całą dobę. Co z tego? Nikt nie raczy podnieść słuchawki. Dla Ciebie liczy się każda minuta, a oni po godzinie łaskawie piszą, że są zajęci i proszą o napisanie w esemesie o co chodzi.

Męczy Cię ta bezradność, gdy nie możesz pracować, bo Twój komputer nie działa. Mało tego, na laptopie trzymasz umowy, faktury, setki megabajtów wrażliwych danych. Naturalne, że czujesz z tyłu głowy obawę, o to czy trafisz na uczciwego serwisanta. Czy nie wykręci po cichu z Twojego laptopa dobrych części, włoży na ich miejsce graty, a Twoje sprzeda z dużym zyskiem.

Czy istnieje serwis komputerowy, gdzie pracują uczciwi fachowcy? Tacy co w mig poprawnie zdiagnozują awarię Twojego laptopa? Naprawią go w ciągu dwóch dni lub szybciej i sami będą informować na bieżąco jak idą prace?

Załatwiasz sprawę jednym telefonem

Irytuje Cię sytuacja, gdy próbujesz kolejny raz w ciągu 10 minut dodzwonić się do serwisanta? W naszym serwisie zgłoszenia od klientów przyjmuje dziesięć osób – informatyków. Nie robią nic poza przyjmowaniem zgłoszeń o naprawach. Inaczej niż w wielu serwisach. Tam często właścicielowi brakuje rąk, bo jednocześnie odbiera telefony i naprawia komputery – przez co brak mu czasu, bo na przykład jedzie samochodem do klienta.

Wykręć numer do nas – od razu dodzwonisz się do wolnego serwisanta. Słucha on cierpliwie Twojego zgłoszenia i doradza Ci co zrobić, bo być może naprawa jest zbędna. Dzwoniąc kolejny raz, już nie musisz od początku tłumaczyć w jakiej sprawie dzwonisz. Podaj imię i nazwisko, a serwisant łączy Cię z osobą, która zna Twoją sprawę. Wiemy, że zależy Ci na czasie, dlatego dojazd po Twojego laptopa masz za darmo – w godzinę od telefonicznego przyjęcia zlecenia.

Pewnie chcesz mieć pewność, że Twój laptop trafi w bezpieczne ręce, uczciwego fachowca. Zastanawiasz się więc kto pracuje w naszym serwisie i jakie są opinie o naszej pracy? Wejdź na nasz firmowy profil na Facebooku. Widać tam ponad 100 pozytywnych opinii od naszych klientów, o naszej pracy. Samo ich lektura od deski do deski zajmie Ci więcej czasu niż nam naprawa Twojego laptopa.

W prezencie, na czas awarii – laptop dla Ciebie

Ponad połowa naszych klientów to przedsiębiorcy i freelancerzy. Charakter ich biznesu nie dopuszcza dwóch, a nawet jednego dnia bez sprawnego komputera. Dlatego na czas naprawy sprezentujemy Ci zapasowego, w pełni sprawnego laptopa o parametrach co najmniej tak dobrych jak Twój, a często nawet lepszych! Wielu klientów, mówi, że ta usługa uratowała im życie, bo mogli dokończyć w spokoju, bez pośpiechu rozgrzebane projekty. Widzisz? Nic nie tracisz – naprawiamy Twój komputer, a Ty w tym czasie pracujesz swobodnie na zapasowym laptopie, bez opóźnień i uszczerbku na swoim biznesie.

Podglądasz jak idzie naprawa

Nie musisz nerwowo wydzwaniać co chwilę, by dowiedzieć się co się dzieje z Twoim laptopem i kiedy będzie sprawny. Dzięki specjalnemu systemowi śledzisz na bieżąco, co dzieje się z Twoim laptopem. Od razu po przyjęciu przez nas zamówienia dostajesz na swój telefon w esemesie krótki link, pod którym podglądasz jak przebiegają prace. Mało tego – wiesz kto naprawia Twojego laptopa i kiedy spodziewać się komputera z powrotem w domu. Po wycenie sami zadzwonimy do Ciebie, by powiedzieć Ci co się dzieje, na czym polega awaria i jaki będzie koszt. Jeżeli akceptujesz cenę, zabieramy się do roboty. Widzisz, co dzieje się z Twoim laptopem na każdym etapie.

Ludzki system rozliczeń

Sprawnego laptopa, bez usterki, gotowego do pracy dowozimy do Ciebie pod wskazany adres. Jeżeli prowadzisz firmę, to nie musisz mieć przy sobie gotówki, a naprawę wliczasz w koszty. Wystawiamy fakturę z 14 dniowym okresem płatności. Dzięki temu spokojnie, już na nowym laptopie kończysz przerwane awarią projekty, wystawiasz klientom faktury, dostajesz zapłatę. I dopiero potem opłacasz fakturę za nasz serwis.

Podsumowując…

– Dostajesz od nas zapasowego laptopa (co najmniej tak dobrego jak Twój) na czas naprawy. My naprawiamy Twój komputer, a Ty dokańczasz w spokoju swoje zlecenia na równie dobrym sprzęcie.  

– Dostajesz w esemesie link do podglądania, co dokładnie dzieje się z Twoim komputerem, kto z naszych serwisantów nad nim pracuje i numer telefonu do serwisanta, by mieć z nim stały kontakt.

– Dostajesz swojego, sprawnego laptopa pod wskazany przez Ciebie adres – tak, dowóz za darmo!

Czy warto skorzystać z naszych usług? Tylko w ostatnim miesiącu pomogliśmy ponad 300 przedsiębiorcom takim jak Ty, którzy już na jutro potrzebowali sprawnego laptopa, bo był ich głównym źródłem dochodu.  

Decyzja należy do Ciebie. Zapraszamy do kontaktu.

 

—KONIEC NOWEGO OPISU—

 

Jeżeli chcesz zwiększyć skuteczność opisów produktów lub usług na swojej stronie internetowej, napisz do mnie, pomogę >>

 

Udostępnij na Facebooku!