Copywriting case study

 

Problem / Wyzwanie: Jak zwiększyć sprzedaż książki “Motywacja bez granic”, poprzez samą zmianę tekstu na stronie (copywriting).

ZASADY, KTÓRYMI KIEROWAŁEM SIĘ PISZĄC NOWY TEKST: Znajomość klienta to najważniejszy element skutecznego tekstu. Dzięki wiedzy o jego problemach, pragnieniach i potrzebach łatwo pokazać nasz produkt lub usługę jako rozwiązanie. Tekst oferty musi skupiać się na klienci, a nie na produkcie.

Czytającym oferty w Internecie trudno dziś skupić uwagę na czas dłuższy niż kilkanaście sekund. Dlatego tekst musi być pisany małymi blokami przeplatanymi śródtytułami. Ludzie kupujący przez Internet są coraz bardziej sceptyczni, dlatego poprzez jak najbardziej zmysłowe i konkretne opisy trzeba im pokazać co znajduje się “w środku” produktu.

 

SCREENY OFERT:

motywacja-bez-granic-po