Blog

/Blog

Jak nie zostać copywriterem, marnując czas i potencjał

Większość copywriterów popełnia te dwa bardzo ludzkie grzechy. […]

Jak tworzyć nieprzeciętne reklamy?

Leo Burnett nestor chicagowskiej szkoły reklamy przedstawił w trzech punktach swój stosunek do procesu kreacyjnego: 1.Każdy produkt ma w sobie wrodzoną dramaturgię(inherent drama). Naszym zadaniem numer jeden jest go odszukać i wykorzystać na korzyść produktu. 2.Kiedy sięgasz gwiazd, być może żadnej nie dosięgniesz, ale przynajmniej nie zostaniesz tylko z garścią błota w dłoni. 3.Zanurz się [...]

Jak stworzyć potężną obietnicę?

Taką obietnicę, która trafia w sedno sprawy i proponuje coś autentycznie interesującego. Odpowiedź zawsze znajdziesz w kursach o copywritingu, tworzonych przez wirtuozów reklamy. Lektura ich to zawsze świetna inwestycja w swój warsztat. […]

Jak wygląda tekst, który jest w stanie sprzedać produkt

“Nie twierdzę, że uroczy, pomysłowy i ciepły tekst nie jest w stanie sprzedać produktu. Chcę tylko powiedzieć, że widziałem tysiące uroczych i pomysłowych kampanii, którym się to nie udało. Załóżmy, że jesteś producentem. Twoja reklama nie sprawdza się i sprzedaż produktu spada. A od poziomu sprzedaży zależy przecież Twoja przyszłość, przyszłość Twojej rodziny i rodzin [...]

Daruj sobie, tam klientów nie znajdziesz

Ile “wziąć” za ten tekst? Odwieczny dylemat wielu copywriterów. […]