Blog

/Blog/
  • wiarygodna reklama

10 sposobów, by Twoja reklama była bardziej wiarygodna

O tym, dlaczego wiarygodna reklama jest ważna, pisałem ostatnio na blogu. A dziś garść porad od wirtuoza copywritingu i niestrudzonego strażnika przeprowadzania w reklamie testów. Chodzi oczywiście o Johna Caplesa. […]

  • codzienne pisanie

Czego nauczyło mnie codzienne pisanie przez 90 dni

  Jeżeli dobrze się zastanowisz, to tak naprawdę na niewiele rzeczy w życiu masz 100% wpływu. Na pewno masz wpływ na to, czy piszesz, czy nie piszesz. Zobacz czego uczy codzienne pisanie.  […]

  • jak pisać teksty reklamowe

Jak pisać teksty reklamowe, by wzbudzić zaufanie?

Twoi klienci widzieli już mnóstwo obietnic. Są przez to coraz bardziej sceptyczni. Weszliśmy w wiek głębokiego sceptycyzmu. To sprawia, że praca copywritera nigdy nie była trudniejsza. Wielu copywriterów i piszących dla siebie przedsiębiorców próbuje głośniej krzyczeć. Krzyczeć dając większe obietnice. Klienci rzadko w nie wierzą, więc koło się zamyka. Jak więc pisać, by zdobyć zaufanie klienta? Zobacz jak pisać teksty reklamowe, które wzbudzają zaufanie.  […]

  • jak napisać skuteczną reklamę

Jak napisać skuteczną reklamę? Najważniejsza zasada

Jeżeli w copywritingu obowiązuje jakaś zasada, prawo, które działało, działa i będzie działać, to jest to właśnie to – znajdź motywację Twojego klienta, a potem pokaż, jak Twój produkt dopasowuje się do niej. Pytasz jak napisać skuteczną reklamę? Oto odpowiedź. […]

Ważne

Co takiego o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni, wie wąska grupa copywriterów? Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, to ta wiadomość powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych wiadomości, które dostałeś w tym roku. […]