• jak prowadzić bloga

Jak prowadzić bloga – czego nauczyło mnie prawie 6 lat blogowania

W sierpniu 2013 roku założyłem bloga o copywritingu. Prawie 6 lat później pomyślałem, że fajnie byłoby spisać, jakie błędy popełniłem przez ten czas, co zrobiłbym inaczej, wyciągnąć kilka wniosków, które chodzą mi po głowie. Zobacz jak prowadzić bloga. Zapraszam do lektury.  […]

  • jak pisać krótkie teksty reklamowe

Jak pisać krótkie teksty reklamowe – podpowiedzi od asa copywritingu Johna Caplesa

Pisanie długich, kilkunastostronicowych reklam jest trudne. Niewielu copywriterów potrafi pisać ten rodzaj ogłoszeń reklamowych. Dziś o tym jak pisać krótkie teksty reklamowe. Nie będę pisał tu o zaletach i ograniczeniach korzystania z małych ogłoszeń reklamowych. Skupię się raczej na jego sugestiach dotyczących uzyskiwania największego efektu w małych ogłoszeniach reklamowych. A jak to zrobić, opowiada John Caples – as copywritingu i autor Skutecznej Reklamy, dzieła dla ludzi piszących reklamy. […]

  • jak wpadać na świetne pomysły

Jak „wpadać” na świetne pomysły – poradnik dla copywritera i przedsiębiorcy

“Copywriter żyje w ciągłym strachu. Czy wpadnie na ten świetny pomysł do wtorku rano? Czy klient ten pomysł kupi? Czy dobrze wypadnie na testach? Czy sprzeda produkt? Mnie samemu nie zdarzyło się usiąść do pisania bez strachu, że TYM RAZEM SIĘ NIE UDA”. Zobacz jak wpadać na świetne pomysły.  […]

  • wiarygodna reklama

10 sposobów, by Twoja reklama była bardziej wiarygodna

O tym, dlaczego wiarygodna reklama jest ważna, pisałem ostatnio na blogu. A dziś garść porad od wirtuoza copywritingu i niestrudzonego strażnika przeprowadzania w reklamie testów. Chodzi oczywiście o Johna Caplesa. […]

  • codzienne pisanie

Czego nauczyło mnie codzienne pisanie przez 90 dni

  Jeżeli dobrze się zastanowisz, to tak naprawdę na niewiele rzeczy w życiu masz 100% wpływu. Na pewno masz wpływ na to, czy piszesz, czy nie piszesz. Zobacz czego uczy codzienne pisanie.  […]