Blog

/Blog/
  • artykuł o copywritingu

Najważniejszy w tym roku artykuł o copywritingu

Wczoraj obserwowałem mojego syna. Leżał na podłodze. Próbował obrócić się z jednego boku na drugi. U niemowlaka głowa to duża część masy jego ciała. Gdy próbuje się przekręcić, nie zrobi tego bez głowy. Przeczytaj najważniejszy w tym roku na tym blogu artykuł o copywritingu.  […]

  • jak napisać list reklamowy

Jeden z największych sekretów entuzjastycznego pisania

Jest pewne przekonanie, które niszczy wszelkie Twoje starania. W copywritingu zwłaszcza. Nazywa się “nie potrafię”. Nie potrafię tak pisać, nie potrafię sprzedawać, nie potrafię bla bla bla. Miałem dokładnie to samo. Dopóki nie zacząłem myśleć o pisaniu tekstów reklamowych w pewien specyficzny sposób. Zobacz jak napisać list reklamowy.  […]

  • jak prowadzić bloga

Jak prowadzić bloga – czego nauczyło mnie prawie 6 lat blogowania

W sierpniu 2013 roku założyłem bloga o copywritingu. Prawie 6 lat później pomyślałem, że fajnie byłoby spisać, jakie błędy popełniłem przez ten czas, co zrobiłbym inaczej, wyciągnąć kilka wniosków, które chodzą mi po głowie. Zobacz jak prowadzić bloga. Zapraszam do lektury.  […]

  • jak pisać krótkie teksty reklamowe

Jak pisać krótkie teksty reklamowe – podpowiedzi od asa copywritingu Johna Caplesa

Pisanie długich, kilkunastostronicowych reklam jest trudne. Niewielu copywriterów potrafi pisać ten rodzaj ogłoszeń reklamowych. Dziś o tym jak pisać krótkie teksty reklamowe. Nie będę pisał tu o zaletach i ograniczeniach korzystania z małych ogłoszeń reklamowych. Skupię się raczej na jego sugestiach dotyczących uzyskiwania największego efektu w małych ogłoszeniach reklamowych. A jak to zrobić, opowiada John Caples – as copywritingu i autor Skutecznej Reklamy, dzieła dla ludzi piszących reklamy. […]

  • jak wpadać na świetne pomysły

Jak „wpadać” na świetne pomysły – poradnik dla copywritera i przedsiębiorcy

“Copywriter żyje w ciągłym strachu. Czy wpadnie na ten świetny pomysł do wtorku rano? Czy klient ten pomysł kupi? Czy dobrze wypadnie na testach? Czy sprzeda produkt? Mnie samemu nie zdarzyło się usiąść do pisania bez strachu, że TYM RAZEM SIĘ NIE UDA”. Zobacz jak wpadać na świetne pomysły.  […]