Blog

/Blog/

Jak skrycie sterować, tym co ma zrobić Twój klient

Ostatnio zadałem moim subskrybentom pytanie. […]

Dwa powody, dla których nie sprzedajesz więcej

  Miałem z tym mega, mega problem, gdy zaczynałem sprzedawać moje usługi. […]

Jak zmienić kiepską ofertę w dobrą ofertę – cz.1

“Mam koszmarny tekst, który nie sprzedaje. Co zrobić, żeby był chociaż trochę lepszy”? […]

Jak nie zostać copywriterem, marnując czas i potencjał

Większość copywriterów popełnia te dwa bardzo ludzkie grzechy. […]

Jak tworzyć nieprzeciętne reklamy?

Leo Burnett nestor chicagowskiej szkoły reklamy przedstawił w trzech punktach swój stosunek do procesu kreacyjnego: 1.Każdy produkt ma w sobie wrodzoną dramaturgię(inherent drama). Naszym zadaniem numer jeden jest go odszukać i wykorzystać na korzyść produktu. 2.Kiedy sięgasz gwiazd, być może żadnej nie dosięgniesz, ale przynajmniej nie zostaniesz tylko z garścią błota w dłoni. 3.Zanurz się [...]