Masz produkt, którego klienci nie kupują?


Myślę, że nie czytałbyś dalej, gdybyś od dawna nie myślał jak w tej sytuacji prostymi zmianami zwiększyć sprzedaż.

Bez sensu byłoby gdybyś chciał coś zmienić 5 minut po starcie sprzedaży. Ale pewnie minął już tydzień, miesiąc lub więcej, a klienci nadal nie kupują tyle ile byś chciał. Dlatego teraz nie tylko czujesz, ale i wiesz, że zmiana tekstu po prostu ma sens. 


Na czym polega audyt?

Odpowiada właśnie na to pytanie „dlaczego klienci kupują od Ciebie tak rzadko”. Pokaże Ci zbędne słowa w Twojej ofercie, które odgradzają Cię od zapytań ofertowych i zamówień. To tak jakbym palcem na mapie wskazywał Ci drogę: teraz pójdziesz w prawo, potem 100 metrów prosto i skręcisz w lewo. Konkretne wskazówki. Praktyczna wiedza.


Jak przebiega audyt?

1.Kontakt
Wyślij mi za pomocą formularza na dole adres swojej strony, której dotyczyć będzie audyt.

2.Wycena
W ciągu 24 godzin prześlę na Twoją skrzynkę e-mail gotową wycenę.

3.Termin
Dogadujemy odpowiedni termin dla obu stron.

4.Audyt
60 minut na żywo na Skypie. Bez pozbawionej emocji, pełnej niedomówień, przedłużającej się komunikacji e-mailowej.

5.Wsparcie
Konsultacja e-mailowa tydzień po audycie. Rzut oka na Twoje zmiany. Pomogę Ci poprawić ofertę tak, by klient nie miał wyboru … musiał kupić.


Ile to kosztuje?

Każdy audyt to indywidualna wycena. Jeżeli jesteś poważnym przedsiębiorcą to każdego dnia wieczorem sprawdzasz swoje liczby. Pytanie ile wczoraj kosztował Cię brak dobrze sprzedającej oferty? A jaką cenę zapłacisz jutro? Za miesiąc? Jaką kwotę wpiszesz w tym miejscu?

Prawda jest taka, że prędzej czy później będziesz musiał usprawnić swoją stronę, więc może zróbmy to od razu? To jak? Odpuszczasz, czy próbujesz?

Imię i nazwisko (wymagane)

Twój adres email (wymagane)

Adres Twojej strony (wymagane)

Jaki masz problem?


Opinia o mojej pracy

marcin-kadziolka-okragle-zdjecie-1

„Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%.”

Marcin Kądziołka,
Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o.o.