Masz za mało klientów, a w dodatku nie wiesz jak zdobywać nowych?

Zobacz jak dzięki audytowi copywriterskiemu sprzedawać częściej i więcej tym, którzy wychodzą z Twojej strony nie kupując nic. Czy to powinno Cię zainteresować? Tylko wtedy jeżeli chcesz większej sprzedaży, nowych klientów i przewagi nad konkurencją – w każdej formie.


Witaj, nazywam się Bartek Krawczyk i jestem autorem bloga bartekkrawczyk.pl – bazy wiedzy dla przedsiębiorców, którzy czują, że ich firma może i powinna więcej zarabiać.

Piszę dla przedsiębiorców teksty, dające im wyraźny wzrost sprzedaży. Pomagam też tym, którzy sami piszą, ponieważ chcą zrozumieć dlaczego ich obecna komunikacja nie działa.

Dla kogo jest audyt copywriterski?

– prowadzisz działania marketingowe, ale nie dają Ci one widocznego wzrostu sprzedaży.
– nie wiesz, co pisać, by przekonać klientów współpracy z Tobą.
– nie wiesz jak opisać w przekonujący do zakupu sposób, to czym zajmuje się Twoja firma.
– masz dobry produkt, lub usługę, ale sprzedaż Ci nie idzie, przez co tracisz czas, klientów i pieniądze.
– sam piszesz teksty, ale nie wiesz jak to robić dobrze.
– chcesz odzyskać zainwestowane w reklamę pieniądze.
– chcesz zwiększyć sprzedaż bez obniżania cen i organizowania promocji.
– potencjalni klienci nie widzą wartości Twojego rozwiązania.

Jeżeli spotkałeś się w przeszłości lub spotykasz się teraz, z którymś z podobnych wyzwań, to czytaj dalej.

W czym Ci pomogę?

Strony sprzedażowe – magnes na klientów. Z nimi zarabiasz szybciej, więcej i częściej. Jest haczyk! Trzeba wiedzieć jak je pisać, bo tu chodzi o sprzedaż, a nie robienie wrażenia.

E-maile – często wystarczy seria kilku automatycznych e-maili, by sprzedaż zaczęła rosnąć.

Inne teksty – fundamentem sprzedaży w Internecie i poza nim zawsze są słowa. Użyj odpowiednich, a klienci zaczną Ci płacić. Użyj nieodpowiednich, a nikt Ci nie zapłaci. Co wolisz? Napisz do mnie jeżeli potrzebujesz innego rodzaju tekstu dla swojego biznesu niż te wymienione wyżej.

Czy to działa?

Czasem wystarczy jedna drobna zmiana, by strona zaczęła lepiej sprzedawać. Innym razem potrzeba gruntownych zmian. Ale efekty ciągle są zadziwiające. Sam zobacz…

W tym przypadku przepisałem na nowo dwa długie listy sprzedażowe. Efekt?

„Bartka teksty zwiększyły sprzedaż jednej z książek o 173%, a drugiej o 289%”

Innym razem według tej samej metodologii napisałem trzy maile sprzedażowe. Jak wyszło?

„Bartek stworzył dla nas serię trzech maili sprzedażowych do jednej z książek. Grupą do której wysyłaliśmy maile były osoby, które pobrały darmowy fragment książki. Konwersja sprzedażowa wyniosła – 5,71%.”

Marcin Kądziołka, Prezes Zarządu Złote Myśli sp. z o.o.

Czy ktoś jeszcze to sprawdził?

Audyt copywriterski to jeden z najszybszych sposobów na pewny wzrost Twojej sprzedaży. Bo to, że potrafię to zrobić, to fakt, sam sprawdź:

W Kaizendo zajmujemy się optymalizowaniem procesów i redukcją kosztów. To usługa dość trudna w komunikacji. Zaprosiliśmy Bartka, by wykonał audyt naszej strony www, ponieważ czuliśmy, że nie realizuje ona zakładanych celów.

Bartek zadał nam szereg pytań, rozmawiał z nami o naszych celach i specyfice branży. W krótkim czasie mieliśmy wrażenie, że rozmawiamy z naszym potencjalnym klientem – Bartek świetnie wczuł się w jego rolę. Dlatego przekazany przez niego audyt strony, niezwykle trafnie wypunktował jej niedoskonałości. Właściwie to nie zostawił na niej suchej nitki.

Choć spostrzeżenia i rekomendacje były dla nas bolesne, nie mogliśmy się z nimi nie zgodzić. Raport był konkretny, podawał jasne uzasadnienia i wyjaśniał, w którą stronę powinniśmy zmodyfikować zarówno treść jak i logikę strony. 

Bartek posiada niezwykłą umiejętność zrozumienia specyfiki i potrzeb, połączoną z wnikliwością i umiejętnością wytłumaczenia wniosków. Każda złotówka wydana na audyt zwróciła nam się w lepszej konwersji i pełniejszym zrozumieniu naszych usług przez klientów.

Emil Osiewicz
Ekspert Kaizen, Prezes Zarządu, www.kaizendo.pl

Jak wygląda audyt?

Pisząc od 5 lat, wypracowałem metody pracy oparte na udowodnionych i przetestowanych zasadach marketingu bezpośredniego. To pozwala mi pisać i redagować teksty zwiększające częstotliwość zakupów przy minimalizowaniu ryzyka.

Z audytu dowiesz się dlaczego Twój list sprzedażowy nie sprzedaje, dlaczego Twoje e-maile nie są otwierane, a opisy nie zachęcają do kontaktu z Twoją firmą. 

Po audycie dostajesz plik PDF z zaleceniami, elementami do poprawy. Poniżej audyt strony, który wykonałem. Jedenaście stron pełnych wskazówek jak ulepszyć istniejący tekst.

Ile kosztuje audyt?

Każdy mój audyt copywriterski ma indywidualną cenę. Natomiast jego wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.

Bez względu na cenę tu zawsze chodzi o TWOJĄ wartość. O to na ile Ty wyceniasz dalsze trwanie w tym miejscu, gdzie jesteś? O to jak będziesz się czuć, gdy potencjalni klienci będą dalej mijać Cię nie widząc wartości w Twoich rozwiązaniach? Ile jeszcze czasu jesteś w stanie wytrzymać bez zysków takich jakie powinieneś mieć?

Czy potrzebujesz jeszcze dodatkowej wiary w to, że się uda?

„Współpracowałem z niejednym copywriterem. Bartka wyróżnia to, że jest copywriterem – sprzedawcą. Pisze oferty skupione na wzroście konwersji – zapytań, zapisów, zamówień.” 

Grzegorz Mogilewski, blog.mogilewski.pl


Regularnie czytam blog Bartka i bardzo go sobie cenię. Jestem przedsiębiorcą, właścicielem kilku sklepów internetowych. Sam nie zamieram pisać tekstów sprzedażowych, ale chcę mieć ogólną wiedzę o tym, jak takie teksty powinny wyglądać, po to, aby potrafić ocenić teksty pisane przez inne osoby na potrzeby moich sklepów. Bartka posty są krótkie i treściwe, co mi bardzo odpowiada.

Paweł Polcyn, Prezes Oflo sp. z o.o. (drukuj24.pl, strefafiltrow.pl)

Decyzja należy do Ciebie

Masz dwa wyjścia…

Pierwsze wyjście… które zwiastuje porażkę. Dalej nabijać Facebookowi portfel płatną reklamą, z której nie masz klientów. Dalej oddawać najlepszą wiedzę na blogu, w darmowych materiałach, nie dostając od potencjalnych klientów nawet jednego komentarza, nie mówiąc o sprzedaży.

Drugie wyjście… zainwestować w sprawdzony, długo przed Tobą, audyt copywriterski, który sprawia, że klienci wreszcie przestają Cię zlewać, a zaczynają kupować Twoje produkty i usługi.

Jak wysłać zgłoszenie

Wyślij mi teraz adres swojej strony do audytu copywriterskiego lub tekst e-maila. Zrobisz to za pomocą formularza na dole strony. W ciągu 24 godzin od Twojego zgłoszenia prześlę Ci wycenę na podany przez Ciebie adres e-mail.

PS Jeżeli czytasz i wciąż masz wątpliwości… pytanie, po co otworzyłeś biznes? Żeby się rozwijać, sięgać po więcej, czy żyć pod dyktando swoich obaw i czynników zewnętrznych?

PPS Im więcej działań z Twojej strony, z których nic nie wynika, tym bardziej potrzebujesz nowych klientów, a oni nie pojawią się jeżeli nic nie zmienisz.

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Link do Twojej strony/Treść e-maila

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnym z realizacją odpowiedzi na zadane zapytanie, opisanej w Polityce prywatności